به گزارش درآمد نیوز به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بیمه کوثر، در جلسه‌ای با حضور دکتر آقادادی و هیئت همراه، مدیر و همکاران سرپرستی بیمه کوثر در هرمزگان گزارش عملکرد ۹ ماهه خود در سال ۱۴۰۲ را ارائه کردند. مدیرعامل شرکت در این دیدار که با حضور تعدادی از بیمه‌گذاران استان […]

به گزارش درآمد نیوز

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بیمه کوثر، در جلسه‌ای با حضور دکتر آقادادی و هیئت همراه، مدیر و همکاران سرپرستی بیمه کوثر در هرمزگان گزارش عملکرد ۹ ماهه خود در سال ۱۴۰۲ را ارائه کردند.

مدیرعامل شرکت در این دیدار که با حضور تعدادی از بیمه‌گذاران استان هرمزگان برگزار شد؛ به بیان نکاتی در رابطه با افزایش سودآوری و رضایتمندی مشتریان پرداختند که اهمیت ارتباط منسجم و اتحاد بین شبکه فروش در جای جای ایران عزیز و ارتباط موثر و همه‌جانبه با ستاد از اهم آن‌ها بود. همچنین وی در این برنامه با فرماندار بندرعباس، نماینده ولی فقیه در جزیره هرمز، بخشدار جزیره هرمز دیدار و از صنایع دریایی بازدید کرد.

ایشان با تبریک ولادت پر سعادت نامی نام کوثر، حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامی‌داشت سالروز شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، پایبندی و توجه ویژه در انجام امور مشتریان به سیره نبوی و ارزش‌های اسلامی را پلی مستحکم در مسیر خدمت‌رسانی هرچه بهتر و سریع‌تر عنوان نمود.

وی در پایان این دیدار شنونده نظرات، پیشنهادات و دغدغه‌های همکاران سرپرستی و شبکه فروش بیمه کوثر در استان هرمزگان بود.

مقاله اصلی