به گزارش درآمد نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل پژوهشکده بیمه، در هشتمین جلسه از مجموعه وبینارهای تکافل که به موضوع «سودآوری کسب و کار بانک-تکافل» اختصاص یافته است، محورهای «توسعه کسب و کار بانک-تکافل» و «چشم‌انداز آتی بانک-تکافل» توسط دکتر فضیله بنت عبدالله آسوهایمی استادیار دانشکده اقتصاد و علوم مدیریت دانشگاه […]

به گزارش درآمد نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل پژوهشکده بیمه، در هشتمین جلسه از مجموعه وبینارهای تکافل که به موضوع «سودآوری کسب و کار بانک-تکافل» اختصاص یافته است، محورهای «توسعه کسب و کار بانک-تکافل» و «چشم‌انداز آتی بانک-تکافل» توسط دکتر فضیله بنت عبدالله آسوهایمی استادیار دانشکده اقتصاد و علوم مدیریت دانشگاه بین‌المللی اسلامی مالزی(IIUM)، به زبان انگلیسی و با امکان ترجمه همزمان ارائه می‌گردد.
این وبینار به صورت رایگان از طریق سامانه مدیریت یادگیری پژوهشکده بیمه به نشانی trn.irc.ac.ir برگزار خواهد شد و به شرکت‌کنندگان گواهی حضور معتبر بین‌المللی اعطا می‌گردد.
گفتنی است دکتر فضیله بنت عبدالله آسوهایمی دارای درجه دکتری اقتصاد و مدیریت معاملات دانشگاه سینس اسلام مالزی (USIM)می‌باشد. وی ضمن انتشار ۴ مقاله نگارنده اول در انتشارات معتبر بین‌المللی، سمت مشاور علمی دانشکده اقتصاد و علوم مدیریت دانشگاه بین‌المللی اسلامی مالزی (IIUM)را در کارنامه خود دارد.

مقاله اصلی