همزمان با روز ازدواج و سالروز پیوند آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س)، به همت شورای فرهنگی و مرکز بسیج وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و به میزبانی پست بانک ایران، صبح امروز چهارشنبه ۳۱ خردادماه، همایش «مهارت‌های زندگی» در سالن آموزش بانک برگزار شد.

به گزارش درآمد نیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، در این مراسم ۱۵۰ نفر از شرکت کنندگان وزارتخانه‌ها، سازمان‌های تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و پست بانک ایران حضور داشتند.

در این همایش فاطمه سادات بهشتی بر همکاری نمایندگان بانوان سازمان‌های تابعه برای روشنگری و ترویج جهاد تبیین و پویایی هر چه بیشتر جامعه و حضور فعال بانوان در فعالیت‌های فرهنگی، امور خانواده و زندگی تاکید کرد.

در ادامه این مراسم، حجت الاسلام شاهانی نماینده ولی فقیه در بسیج اقشار تهران بزرگ در سخنانی با اشاره به مقام والای زن در اسلام، حمایت دستگاه‌ها و نهادها را برای ازدواج و فرزندآوری، مورد تاکید قرار داد.

همچنین در ادامه حجت الاسلام بی آزار تهرانی تولیت آستان مقدس امام زاده صالح، مطالبی در مورد زیست عفیفانه و برترین الگوی عشق و زندگی مشترک و همچنین مقام شامخ حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) ارائه کرد.

بر اساس این گزارش، این همایش با خیر مقدم کاظم اقبالیان فرمانده بسیج بانک آغاز شد و با اجرای برنامه‌های هنری، مولودی خوانی و گروه سرود محبان مهدی(عج) به پایان رسید.