مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: همه ما موظف هستیم نیروی انسانی شایسته را در همه ابعاد اعم از بعد تعهد، تخصص و… پرورش دهیم.

به گزارش درآمد نیوز: دکتر اردشیر سعدمحمدی، در آیین آغاز عملیات اجرایی احداث دو مجتمع آموزشی تمام‌هوشمند در شهر سرچشمه اظهار کرد: باعث خوشحالی است که امروز شاهد کلنگ‌زنی دو مجموعه آموزشی تمام‌هوشمند هستیم و جا دارد از آقای مهندس احمدی، مدیر مجتمع مس سرچشمه، به‌خاطر نوع نگاه‌شان به این موضوع تشکر کنم.

وی افزود: نیروی انسانی شایسته است که تحول ایجاد می‌کند، نیروی انسانی شایسته را باید پرورش داد و برایش هزینه کرد و مسیر درست را انتخاب کرد.

مدیرعامل شرکت مس عنوان کرد: امیدوارم این مجتمع آموزشی به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی و هدایت شود که بتواند جوانانی را پرورش دهد که مایه افتخار کشور باشند.

سعدمحمدی در ادامه افزود: شرکت مس مسیر خوبی را طی می‌کند،  ۱۰۲هزار میلیارد تومان پروژه را شروع کرده و امیدواریم ظرف چهارسال آینده جزو ۱۰ شرکت برتر دنیا در تولید مس قرار بگیریم.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران تأکید کرد: همه این موفقیت‌ها بیانگر استفاده از نیروی انسانی شایسته است و همه ما موظفیم این نیروی انسانی شایسته را در همه ابعاد اعم از  بعد تعهد، تخصص و… پرورش دهیم که همه این‌ها در کنار هم می‌تواند موجب موفقیت شود.