مطابق ماموریتی که دبیر شورای سلامت بانک ملی ترسیم کرده است، واکسیناسیون کارکنان بانک­ها با نظارت و اجرا توسط این بیمارستان و با رعایت ۱۰۰ درصدی پروتکل­ های مربوطه انجام می­ شود.

مطابق ماموریتی که دبیر شورای سلامت بانک ملی ترسیم کرده است، واکسیناسیون کارکنان بانک­ها با نظارت و اجرا توسط این بیمارستان و با رعایت ۱۰۰ درصدی پروتکل­ های مربوطه انجام می­ شود.

به گزارش درآمد نیوز ،دکتر بینا منتظر در گفت و گو با پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، افزود: خدای بزرگ که «نیروی تا پای جان ایستادن را به همه خدمتگزاران نظام سلامت و البته پرسنل بیمارستان بانک ملی اعطا کرده است» را شاکرم که فرصت دیگری برای خدمات­رسانی به مردم کشورمان و این بار به کارکنان شبکه بانکی را فراهم کرد.

رییس بیمارستان بانک ملی با بیان اینکه، محمدرضا حسین زاده مدیر عامل بانک ملی و رییس شورای هماهنگی بانک­ های دولتی و نیمه دولتی نقش اصلی را در تحقق پروژه واکسیناسیون کارکنان شبکه بانکی برعهده داشتند، گفت: حسینعلی خندان، دبیر شورای سلامت بانک ملی و مدیر امور بیمارستان و دانشکده پرستاری بانک ملی به ما ماموریت دادند این امر مهم باید با بهترین کیفیت و بدون هیچ گونه تبعیض به اجرا دربیاید. از همین رو، پرسنل بیمارستان بانک ملی که شبانه روز در حال خدمت رسانی به بیماران کرونایی هستند، در روزهای گذشته پروژه دیگری در جبهه مبارزه با این ویروس در قالب واکسیناسیون کارکنان بانک­ها را آغاز کردند. ما ظرف ۴۸ ساعت موفق شدیم امکانات بیمارستان بانک ملی را برای اجرای این پروژه مهم تجهیز و بسیج کنیم. خوشحال هم هستیم که تمامی پرسنل بانک­ها که خیلی برای خانواده نظام درمان و سلامت مهم هستند را با واکسیناسیون، برای خدمتگذاری بیشتر حفظ و مراقبت می­کنیم.

دکتر منتظر افزود: همین که کارکنان بانک­ها ما را برای تزریق واکسن امین خود می دانند، مایه امید است.

نماینده ویژه وزارت بهداشت در طرح واکسیناسیون شبکه بانکی کشور: پایگاه واکسیناسیون بانک مسکن منظم و مناسب عمل کرد

نماینده ویژه وزارت بهداشت در طرح واکسیناسیون شبکه بانکی کشور نیز گفت: پایگاهی که بانک مسکن در مجتمع پردیس برای تزریق واکسن به پرسنل شبکه بانکی استان تهران ایجاد کرده است، منظم، مناسب و دارای کیفیت مناسب است.

مهندس غلامی، نماینده ویژه وزارت بهداشت در طرح واکسیناسیون شبکه بانکی کشور و رییس اداره بهداشت مواد غذایی و اماکن عمومی در مرکز سلامت محیط کار وزارت بهداشت، در گفت و گو با پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا اعلام کرد: خدماتی که در مجتمع رفاهی پردیس بانک مسکن برای واکسیناسیون پرسنل بانک ­ها تدارک دیده شده، مناسب است هم به لحاظ پذیرش و هم به لحاظ واکسیناسیون.

وی افزود: در فرآیند برنامه ­ریزی برای واکسیناسیون سراسری، ابتدا رده­بندی سنی جمعیت کشور در دستور کار قرار گرفت و بعد از آن، اولویت­بندی­ها به پنج گروه شغلی با بیشترین احتمال به کرونا بخاطر نوع شغل­شان اختصاص پیدا کرد. این پنج گروه شامل نیروهای شاغل در بخش حمل و نقل دریایی، هوایی، جاده­ای و ریلی، معلمان، خبرنگاران و اساتید دانشگاه است و بعد از آن هم پرسنل بهداشت و درمان کارخانه ­ها مدنظر است.

غلامی تصریح کرد: در حال حاضر در برخی استان­ها برای رده سنی ۴۷ سال به بالا نیز تزریق واکسن انجام می­ شود و در برخی مناطق روستایی کف گروه سنی به ۴۰ سال کاهش پیدا کرده است.

نماینده وزارت بهداشت در طرح واکسیناسیون شبکه بانکی کشور اظهار امیدواری کرد با توجه به واردات و تولیدات واکسن کرونا، هدف واکسیناسیون عمومی در سطح کشور هر چه زودتر محقق شود.

وی ضمن تشکر از بانک مرکزی و بیمارستان بانک ملکی بابت فراهم کردن خدمات و تجهیزات مربوط به واکسیناسیون پرسنل بانکی و تامین واکسیناتور گفت: کار با نظارت وزارت بهداشت در حال انجام است.