طی سال ۱۴۰۲ شرکت سیمرغ از شرکت های زیر مجموعه گروه توسعه ملی و مدیریت طرح و توسعه آینده پویا به مبلغ ۷ هزار و ۲۴۷ میلیارد و ۳۷۳ میلیون ریال واگذار شد.

به گزارش درآمد نیوز به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران،طی سال ۱۴۰۲ شرکت سیمرغ از شرکت های زیر مجموعه گروه توسعه ملی و مدیریت طرح و توسعه آینده پویا به مبلغ ۷ هزار و ۲۴۷ میلیارد و ۳۷۳ میلیون ریال واگذار شد.

شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه هنر ایران نیز از شرکت های زیر مجموعه گروه توسعه ملی به ارزش ۲۷۴ میلیارد و ۴۳ میلیون ریال و شرکت دوده صنعتی پارس از شرکت های زیر مجموعه گروه توسعه ملی نیز به ارزش ۳ هزار و ۸۱ میلیارد و ۸۴۱ میلیون ریال واگذار شد.

گفتنی است شرکت سرمایه گذاری ملی ایران از شرکت های زیر مجموعه بانک ملی ایران به ارزش ۵ هزار و ۴۷۰ میلیارد و ۵۳۳ میلیون ریال، شرکت زمین فدک یکی از شرکت های مدیریت طرح و توسعه آینده پویا بلا به ارزش ۱۳ میلیارد و ۱۰۵ هزار میلیون ریال و شرکت مدیریت صنعت قند توسعه صنایع بهشهر نیز به ارزش ۳ هزار و ۷۸۲ میلیارد و ۵۵۲ میلیون ریال از جمله دیگر طرح های واگذار شده است .

همچنین شرکت سرمایه گذاری توسعه ملی از شرکت های زیر مجموعه بانک ملی ایران به ارزش ۹ هزار و ۷۲۸ میلیارد و ۴۳۲ میلیون ریال، مجموعه گروه توسعه ملی و توسعه صنایع سیمان به ارزش ۱۲ هزار و ۵۲۹ میلیارد و ۲۶۳ میلیون ریال به فروش رسید.

همچنین شرکت سرمایه گذاری توسعه ملی از شرکت های زیر مجموعه بانک ملی ایران نیز به ارزش ۵ هزار و ۵۱۹ میلیارد و ۹۸۲ میلیون ریال مورد معامله قرار گرفت.