دبیر شورای هماهنگی مبارزه باموادمخدر کیش در گفتگویی بمناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، رمز توفیق رزمندگان در دفاع مقدس را اخلاص و ولایت مداری عنوان کرد.

به گزارش درآمد نیوز و به نقل از  روابط عمومی شورای هماهنگی مبارزه باموادمخدر کیش،  علی فائقی با بیان این مطلب تصریح کرد: سی و یکم شهریور ماه به عنوان سالروز آغاز هشت سال دفاع مقدس مشروع امت سلحشور ایران، یادآور حماسه ایستادگی و مقاومت در مقابل استکبار جهانی و قدرت های سلطه گر تا بن دندان مسلح، برای حراست از مرزهای عزت و شرف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

فائقی ادامه داد: بی شک این دفاع جانانه ملت در برابر تجاوز وحشیانه دشمن ، منشاء غرور ملی برای مردم سلحشور ایران گردید و باعث شد توطئه مشترک دشمنان برای به زانو درآوردن ملت بزرگ ایران به فرصتی برای اثبات توانمندی های انقلاب و کشور تبدیل شود.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه باموادمخدر کیش ضمن یادآوری حماسه رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: بی‌شک تمام پیشرفت های امروز ایران اسلامی، مرهون مجاهدت‌ها و ایثارگری های شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، خانواده معزز شهدا، ایثارگران و آزادگان پر افتخار است که امنیت، عزت و آرامش را برای نسل بعد از خود به میراث گذاشته‌اند.

فائقی با بیان این مطلب که امنیت و‌ اقتدار ما مرهون رهبری‌های حکیمانه امام راحل، مقام معظم رهبری و بصیرت و مقاومت مردم است یادآور شد: هشت سال دفاع مقدس نماد قله‌ی رفیع مقاومت در تاریخ ایران اسلامی و الگوی مقاومتی موفق در داخل و در صحنه روابط بین‌الملل بوده و از برجسته‌ترین افتخاراتی است که در تاریخ ایران اسلامی به یادگارخواهد ماند و با مجاهدت و ولایت‌مداری است که می‌توان با آرمان و راه امام راحل رضوان الله تعالی علیه و شهیدان، میثاق بست.

علی فائقی با تأکید به درس گرفتن از دفاع مقدس در عرصه های دیگر امروز، گفت: ما امروز در ادامه جنگ ۸ ساله دفاع مقدس در جبهه گسترده دیگری به نام جنگ نرم قرار داریم و یکی از ابزارهای جنگ نرم توسط دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ترویج آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی بین جوانان و نوجوانان از جمله موادمخدر است.

وی الگوی دفاع مقدس را نقشه راه همه مسئولان در مقابله با آسیب های اجتماعی و اعتیاد دانست و گفت: رفع مشکل اعتیاد همانند دوران دفاع مقدس نیازمند یک عزم ملی و همگانی و ایثار و از خودگذشتگی  است و همه قشرهای جامعه باید در این مساله مشارکت و همکاری داشته باشند. دبیر شورای هماهنگی مبارزه باموادمخدر کیش در خاتمه، خاطرات فداکاری ها و جانفشانی ها ، شهادت ها ، ایثارگری ها را موجب حفظ و زنده نگهداشتن پویایی انقلاب و قدرت دفاعی دینی و نظامی ملت ایران دانست و خاطرنشان کرد: در زمان حاضر نشر و ترویج ارزش های دفاع مقدس از مهمترین ضروریات جامعه در مقابله با جنگ نرم دشمن به شمار می رود و باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا فرهنگ ایثار و شهادت بیش از گذشته در بین نسل جوان و نوجوان نهادینه شود