رئیس اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران با حضور در واحد پاسخگویی این اداره کل در گفت و گوی تلفنی با مشتریان موسسه نور، به ابهامات و پرسش های آنها پاسخ داد.

به گزارش درآمد نیوز به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران ، سید مجتبی قدسی رئیس اداره کل روابط عمومی بانک پس از انتقال شعب و سپرده های موسسه اعتباری نور به بانک ملی ایران،در واحد پاسخگویی این اداره کل حضور یافته و جهت رفع ابهامات و پاسخ به پرسش های مشتریان این موسسه با آنها به گفت و گو پرداخت.

گفتنی است در راستای راهبرد و سیاست های بانک مرکزی برای ساماندهی بازار پول و صیانت از حقوق سپرده گذاران و بر اساس مصوبات شورای عالی هماهنگی اقتصادی (سران سه قوه)، شورای پول و اعتبار و کمیته تخصصی اصلاح نظام بانکی،مشتریان و سپرده گذاران موسسه اعتباری نور به بانک ملی ایران انتقال یافته است و مشتریان این موسسه از تاریخ ۱۱ آذرماه ۱۴۰۲ می توانند با مراجعه به شعب سابق این موسسه (ذیل مدیریت بانک) از تمامی خدمات بانکی استفاده کنند.

مشتریان موسسه نور در صورت هر گونه پرسش و ابهامی در این رابطه می توانند با واحد پاسخگویی اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران به شماره تلفن ۰۲۱۶۴۱۴۰ تماس حاصل نمایند.