سپرده گذاران و مشتریان بانک ملی ایران برای افتتاح حساب یا تکمیل موجودی در راستای شرکت در چهل و سومین دوره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز تنها تا پایان مرداد ماه سال جاری مهلت دارند.

به گزارش درآمد نیوز به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک به سنت سال های گذشته، در سال جاری چهل و سومین دوره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز را برگزار خواهد کرد.

حساب های قرض الحسنه پس انداز ریالی و ارزی در این قرعه کشی شرکت داده خواهند شد.

برای این دوره از قرعه کشی ۸۵۷ هزار و ۲۸۱ فقره جایزه به ارزش بیش از یک هزار و ۶۶۸ میلیارد ریال به برندگان تخصیص یافته است.

در این دوره ۹۵ فقره کمک هزینه خرید واحد مسکونی هر یک به ارزش یک میلیارد ریال، ۱۳۰۷ فقره کمک هزینه خرید کالای ایرانی هر یک به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال، ۱۳۰۷ فقره کمک هزینه خرید صنایع دستی هر یک به ارزش ۵۰ میلیون ریال بخشی از جوایز چهل و سومین دوره از قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملی ایران است.

سپرده گذاران با شرکت در این قرعه کشی علاوه بر این که از سود معنوی این عمل خدا پسندانه بهره مند خواهند شد، بانک ملی ایران را در راستای ایفای مسوولیت های اجتماعی نظیر مدرسه سازی، کمک به سیل زدگان و زلزله زدگان، کمک به ازدواج جوانان، فرزندآوری خانواده ها، ایجاد فرصت های شغلی و سایر امور یاری می کنند.