شرکت پتروشیمی جم با حضور در نمایشگاه کمپلاست ٢٠٢٣ به دنبال تقویت حضور خود در بازارهای بین المللی، رشدبازارفروش و ارتباط با مشتریان جدید است.

به گزارش درآمد نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل پتروشیمی جم؛ بازار آفریقا به دلیل جمعیت زیاد و نیروی کار پویا، توسعه‌شهرنشینی، رشد اقتصادی (پیشی گرفتن نرخ رشد اقتصادی این منطقه از میانگین رشد جهان) و افزایش سهم واردات محصولات پلیمری در سالهای اخیر، توسط پتروشیمی جم که در زمره بزرگترین تولیدکنندگان محصولات پلیمری در خاورمیانه به شمار می آید به منظور توسعه بازار بزرگ فروش محصولات خود برای آینده در نظر گرفته شده است.

کشورهای حوزه شرقی قاره آفریقا به ویژه کنیا و اتیوپی تقاضای فزاینده ای برای محصولات پلیمری دارند و این مهم، عرضه کنندگان بین المللی این محصولات را در تکاپو برای تقویت حضور در این بازارقرار داده است.

شرکت پتروشیمی جم نیز در رقابت با رقبای خارجی و در کنار تولیدکنندگان ایرانی همچون آریا ساسول، مارون، امیرکبیر، تبریزو هلدینگ خلیج فارس ، ضمن حضور به عنوان شرکتی طراز در نمایشگاه کمپلاست نایروبی ، با تیمی از کارشناسان بازرگانی‌و فنی این رویداد بین المللی را به صورت ویژه رصد و پایش می کند.

شایان ذکر است کشور کنیا که به لحاظ حجم بازار از بالاترین پتانسیل در شرق آفریقا برخوردار است ؛ فضای تحقیقاتی مثبت و موثری را دراختیار فعالان حوزه پتروشیمی قرار داده و بکارگیری استراتژی های درست در این بخش از قاره، نتایج اقتصادی تاثیرگذاری‌را به همراه خواهد داشت