نخستین رویداد رسانه ای جنوب استان بوشهر برگزار شد و تندیس شرکت برتر در حوزه ارتباط با رسانه و مسئولیتهای اجتماعی به پتروشیمی جم رسید.

به گزارش درآمد نیوز به نقل از روابط عمومی پتروشیمی جم ، نخستین رویداد رسانه ای جنوب استان بوشهر ، تندیس خود در بخش ارتباط با رسانه و مسئولیتهای اجتماعی را به عبدالرحیم قنبریان ، مدیر عامل پتروشیمی جم تقدیم کرد.

این رویداد ضمن بررسی آثار خبرنگاران جنوب استان در حوزه های مختلف خبری، عملکرد شرکتهای مستقر در منطقه ویژه پارس در تعامل با رسانه و مسئولیتهای اجتماعی را نیز مورد ارزیابی قرار داد و در پایان تندیس برتر در حوزه ارتباط با رسانه و مسئولیتهای اجتماعی باتفاق آرا به پتروشیمی های جم و زاگرس ، شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد و پالایشگاه فجر جم اهدا شد.

در مراسم اختتامیه این رویداد، حسن معینی، معاون پشتیبانی مجتمع پتروشیمی جم به نمایندگی از عبدالرحیم قنبریان ، مدیرعامل شرکت، تندیس اهدایی را از دستان معاون سیاسی امنیتی استاندار دریافت کرد.

این نخستین رویداد در حیطه خبر ،اطلاع رسانی و مسئولیتهای اجتماعی جنوب استان بود و از پوستر دومین دوره این رویداد در پایان مراسم اختتامیه رونمایی شد.