کارشناس مسئول نظارت خسارت بیمه های عمر گروهی و حوادث شرکت بیمه سامان گفت : این شرکت تا کنون بیش از ۲۵ میلیارد ریال خسارت از محل بیمه نامه کرونا به مشتریان پرداخت کرده است.

 به گزارش درآمد نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه سامان، صبا خلیلی با بیان این که پس از شیوع بیماری کرونا بسیاری از مردم کشورمان درگیر هزینه های درمانی قابل توجه این بیماری شده اند، افزود : بیمه کرونای شرکت بیمه سامان با هدف رفع دغدغه هزینه های این بیماری به بازار عرضه و در جبران هزینه های کرونا نقش داشته است .

وی اظهار کرد : از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری تا کنون ۱۳۳ مورد خسارت از محل این بیمه نامه به شرکت بیمه سامان ارائه شده که پس از ارزیابی های کارشناسی و تطبیق مدارک، بیش از ۲۵ میلیارد ریال خسارت به بیمه گذاران پرداخت شده است.

خلیلی با اشاره به این که بیمه کرونای شرکت بیمه سامان در طرح های مختلف با پوشش ها و حق بیمه های متناسب با اقشار مختلف جامعه طراحی شده است، ادامه داد: از مهمترین مزایای این بیمه نامه می توان به عدم نیاز به دریافت معرفی نامه جهت بستری در بیمارستان و عدم اعمال فرانشیز است.

کارشناس مسئول نظارت خسارت بیمه های عمر گروهی و حوادث شرکت بیمه سامان با تاکید بر این که فرایند پرداخت خسارت در این بیمه نامه بسیار ساده، بدون طی بروکراسی های اداری و کاملا غیرحضوری از طریق وب سایت https://www.si24.ir/s/mfa2rf انجام میپذیرد ،ادامه داد: بیمه گذار می تواند پس از بستری شدن و بهبودی کامل، برای دریافت هزینه ها ، مدارک پزشکی خود را به صورت الکترونیکی ارسال نموده و بر اساس ارقام اعلامی مرکز درمانی، خسارت خود را دریافت کند.

خلیلی افزود: بیمه سامان برای پرداخت هزینه درمان بیماران کرونایی، میان بستری شدن در بیمارستان های خصوصی یا دولتی تفاوتی قائل نیست و هزینه های درمان بیمه شده را مطابق قرارداد منعقد شده شرکت و بیمه گذار پرداخت خواهد کرد.

وی اظهار کرد: مدت انتظار این بیمه نامه ۱۴روز است و بیمه گذار پس از این مدت، در صورت ابتلا به بیماری مشمول پوشش ها خواهد بود.