رئیس شعبه سنندج بیمه دانا و مسئولان بلندپایه استان کردستان از دانش‌آموز حادثه انفجار در روستای قلقله چتان بخش مرکزی سنندج عیادت کردند.

به گزارش درآمد نیوز به نقل از روابط‌عمومی بیمه دانا، محمد علی فراهانی رئیس شعبه سنندج شرکت بیمه دانا در این باره گفت: این شرکت به منظور عیادت از این دانش‌آموز و دلجویی از خانواده وی، روز نهم مرداد‌ماه جاری با همراهی هاشم ناظمی جلال مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان، دکتر سیدمهدی فرشادان نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی، حسن عسگری فرماندار سنندج، خداداد مخدومی رئیس اداره رفاه و تعاون استان و صلاح‌الدین مفیدی رئیس آموزش و پرورش ناحیه دو سنندج، در منزل ارشیا نوری، دانش‌آموز مجروح حادثه انفجار مین در روستای قلقله چتان سنندج حضور یافته و از وی عیادت کردند.

در این دیدار چک چهار میلیارد ریالی به عنوان غرامت از طرف شرکت بیمه دانا به همراه لوح سپاس و برخی هدایای دیگر به خانواده این دانش‌آموز اهداء شد. پیش‌تر نیز هزینه‌ای معادل ۱۵۰ میلیون ریال جهت انجام کارهای درمانی بیمه حوادث دانش آموزی به خانواده این دانش‌آموز پرداخت شده بود.

گفتنی است: ارشیا نوری ۱۰ ساله در هفتم اردیبهشت سال‌جاری در حاشیه روستای قلقله چتان سنندج با انفجار مین بجای مانده از دوران جنگ تحمیلی، از ناحیه دو دست و یکی از چشمان دچار آسیب جدی شد.