مراسم پنجاهمین سالروز تاسیس انجمن حسابداران خبره ایران با حضور صاحب نظران و اعضای این انجمن، در پژوهشگاه نیرو برگزار شد.

به گزارش خبرنگار درآمد نیوز؛ مراسم پنجاهمین سالروز تاسیس انجمن حسابداران خبره ایران با حضور بیش از ۶۰۰نفر از صاحب نظران و اعضای این انجمن،  چهارشنبه سوم اسفند ماه در سالن خلیج فارس پژوهشگاه نیرو برگزار شد.

در این همایش ضمن ایراد سخنرانی صاحب نظران، رئیس فدراسیون بین‌المللی حسابداران سرکار خانم اسما رسموکی، بصورت مجازی در جلسه حاضر و پیامی را با این مضمون اعلام داشتند:

«پنجاه سالگی نشان دهنده ارزش ماندگار شما به عنوان حامی منافع عمومی است. همه ما از ارزشی که حسابداران حرفه‌ای به اقتصاد خود اعطا می کنند آگاه هستیم. از این فرصت استفاده می کنم و از همه اعضای انجمن به پاس تلاش ویژه برای ایجاد استحکام در حرفه حسابداری تشکر می نمایم»

 گفتنی است؛ در این همایش ضمن تجلیل از نفرات برتر آزمون های حرفه ای حسابدار مدیریت خبره (CMA) ،  حسابدار مالی خبره(CFA)؛  از آقایان غلامحسین دوانی، منصور شمس احمدی، غلامرضا سلامی، مهدی تقوی و رضا میرآفتاب زاده به عنوان چهره های ماندگار سال ۱۴۰۱ تقدیر بعمل آمد.