پیام تبریک مدیرعامل بانک آینده به مناسبت روز مهندس

به گزارش درآمد نیوز به نقل از روابط عمومی بانک آینده، بهمن اسکندری، مدیرعامل بانک آینده به مناسبت پنجم اسفند‌ماه و روز مهندس با ارسال پیامی این روز را به جامعه مهندسین کشور علی‌الخصوص مشتریان گرانقدر این بانک تبریک گفت.
در متن پیام آمده است:
زاد روز دانشمند بزرگ ایرانی، خواجه نصیرالدین طوسی، مناسبتی ارزشمند برای بزرگداشت جایگاه مهندسی کشور است. موعدی برای پاسداشت تفکر مهندسانی که توسعه‌‌ساز و تحول‌‌آفرین بوده‌، هستند و با تکیه بر اندیشه‌ و عمل خود جامعۀ امروز را بهتر از گذشته ساخته‌اند. زنان و مردانی که با تفکر، خلاقیت، خردگرایی، خودباوری و قدرت تحلیل، راه رسیدن به پیشرفت را هموار می‌سازند.
تاریخ ایران سربلند به وجود اندیشمندان، مهندسان، دانشمندان و بزرگانی مفتخر است که پایه‌های تمدن این مملکت را بنا نهاده و آثاری شگرف از خود به یادگار گذاشته‌اند که با گذشت سال‌ها و قرن‌ها، همچنان محکم و پابرجا ایستاده‌‌اند.
سال‌روز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس؛ فرصت مغتنمی است که ضمن تبریک این روز بزرگ، برای تمامی مهندسان ایرانی، به خصوص همکاران ارجمندم در خانواده‌ی بزرگ بانک آینده به عنوان مجموعه‌‌ای پویا، صحت، تندرستی و به‌روزی را از خدواند متعال مسألت می‌نمایم.

بهمن اسکندری