به گزارش درآمد نیوز پیام تبریک مدیرعامل به مناسبت دهمین سالروز تاسیس بیمه سرمد به شرح زیر است: شکرِ خدا که از مددِ بختِ کارساز بر حسبِ آرزوست همه کار و بارِ دوست همکاران عزیز و شبکه فروش پرتلاش بیمه سرمد با عرض سلام و ادب و احترام؛ یکم آبان ماه سالروز تأسیس شرکت بیمه […]

به گزارش درآمد نیوز پیام تبریک مدیرعامل به مناسبت دهمین سالروز تاسیس بیمه سرمد به شرح زیر است:

شکرِ خدا که از مددِ بختِ کارساز
بر حسبِ آرزوست همه کار و بارِ دوست

همکاران عزیز و شبکه فروش پرتلاش بیمه سرمد
با عرض سلام و ادب و احترام؛ یکم آبان ماه سالروز تأسیس شرکت بیمه سرمد را به یکایک عزیزان خانواده بزرگ بیمه سرمد تبریک و تهنیت می‌گویم. خرسندم که در دهمین سالگرد تاسیس بیمه سرمد با کوله‌باری از تجربیات ارزشمند و فرهنگ سازمانی پویا، سرزنده و خلاق در صنعت بزرگ بیمه حضوری فعال و چشم‌گیر پیدا کرده‌ایم و بی‌شک این مهم مرهون اعتماد سهامداران محترم، حمایت‌های بی‌دریغ آنان و هیات مدیره معزز و همچنین همدلی و سخت‌کوشی شما همکاران و شبکه فروش شرکت در سراسر کشور می‌باشد.

شرکت بیمه سرمد در دوره جدید مدیریتی خود ضمن محترم شمردن خدمات صادقانه پیشینیان بر آن بود تا با اتخاذ رویکردی عالمانه و پایبندی به ارزش‌های متعالی سازمان، وجه همت خویش را بر جلب مستمر اعتماد مشتریان و ارتقای رضایتمندی آنان به‌عنوان پیش شرط لازم در جهت صیانت از منافع سهامداران قرار دهد و صد البته تحقق آن بیش از پیش مدیون تلاش‌های صادقانه و حرفه‌ای شما عزیزان بود.

موفقیت‌های اخیری که به حمدالله بیمه سرمد یکی پس از دیگری به آن دست یافت، خود بهترین گواه و نشانه از کارآمدی سیاست‌ها و اتقان برنامه‌هایی است که به اجرا گذاشته شد و البته بر این باورم که با پایبندی بر آن‌ها می‌توان به کسب توفیقات بزرگتر و رشد و شکوفایی روزافزون بیمه سرمد امیدوار بود.

همواره بر این اعتقاد بوده و هستم که ارزشمندترین سرمایه شرکت و رمز پایداری و کامیابی آن، سرمایه انسانی شرکت، یعنی شما همکاران متعهد و نمایندگان زحمتکشی است که صادقانه به ایفای نقش می‌پردازید و تکریم و صیانت از این سرمایه بی‌بدیل وظیفه اخلاقی و حرفه‌ای ماست.

از همکاران عزیز و نمایندگان بزرگوار انتظار دارم همچون گذشته با قوت و قدرت و انگیزه تمام برای گسترش خدمات بیمه‌ای به هم‌وطنان عزیزمان تلاش‌های مجدانه خویش را ادامه دهند و با ایجاد تکیه‌گاهی مستحکم و پناه‌گاهی امن برای آنان رضای خدا و خلق خدا را هدف متعالی خویش قرار دهند.

از خداوند متعال دوام توفیقات و مزید عزت و سربلندی خانواده بزرگ بیمه سرمد را مسئلت دارم.

سید محمدمهدی بهشتی‌نژاد
مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره