مدیرعامل شرکت آهن و فولاد ارفع به مناسبت روز صنعت و معدن پیام تبریکی منتشر کرد.

به گزارش درآمد نیوز، متن پیام به شرح زیر است:

بنام خدا

نام گذاری روز دهم تیرماه به عنوان “روز صنعت و معدن” در تقویم رسمی کشور، نشانگر نقش کلیدی و اثربخش این حوزه در اقتصاد کلان و درنتیجه پویایی و بالندگی کشور است.
همچنین فرصت مناسبی است تا همه فعالان صنعت و معدن کشور با همت، هم افزایی و مجاهدت، آینده ی درخشانی برای توسعه بخش صنعت کشور رقم بزنند.

در این میان، صنعت فولاد به‌ عنوان یکی از صنایع پیشرو کشور، ایام پرباری را با همت تلاشگران این عرصه پشت ‌سر گذاشته است. این مهم در شرایطی اتفاق افتاده که دشمنان این سرزمین با اعمال تحریم‌های ناجوانمردانه در این سال‌ها تلاش کردند تا چرخ اقتصادی کشور را از حرکت باز نگه دارند.
ایام اخیر نیز همه گیری کرونا به تمامی کسب و کارهای جهانی و طبیعتا صنعت فولاد کشور، آسیب جدی وارد نمود ولیکن این بخش با تکیه بر دستان توانای فرزندان بی‌ادعای این سرزمین گام‌های بزرگی را جهت پیشرفت و تعالی برداشت و با تلاش موفق تلاشگران این عرصه به قدرت به کار خود ادامه داد.

بدون شک در سالی که توسط رهبری معظم انقلاب (مدضله العالی) “تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها” نامگذاری شده و در شرایط کنونی اقتصاد کشور که سیاست‌های استکباری بیش‌ از پیش خطری برای رشد و توسعه بخش‌های مختلف اقتصاد کشور است همه دست‌اندرکاران بخش صنعت و معدن کشور بایستی بیش از گذشته در مسیر سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری گام بردارند تا شاهد سربلندی ایران اسلامی در عرصه شکوفایی اقتصاد باشیم.

اینجانب وظیفه خود دانستم روز ملی صنعت و معدن را به همه صنعتگران و معدنکاران کشور، پرسنل سخت‌کوش صنعت فولاد کشور و همچنین همکاران گرانقدرم که با تلاش شبانه‌روزی نقش مهم و اساسی در توسعه این صنعت حیاتی کشور دارند، تبریک عرض کنم .

سلامتی و دوام توفیقات همگان را از خداوند منان مسئلت دارم.

علی محمدی
۱۰ تیرماه ۱۴۰۰