رضا دولت آبادی مدیر عامل بانک تجارت با صدور پیامی، چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را به ملت شریف ایران و کارکنان این بانک تبریک گفت.

رضا دولت آبادی مدیر عامل بانک تجارت با صدور پیامی، چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را به ملت شریف ایران و کارکنان این بانک تبریک گفت.

به گزارش درآمد نیوز ، متن پیام دولت آبادی به شرح زیر است:

«جاء الحق و زهق الباطل ان الباطل کان زهوقا »

۲۲ بهمن یادآور به ثمر رسیدن رشادت ها و جانفشانی مردم حق طلبی است که با عنایات خداوند سبحان و در سایه رهبری مدبرانه مقتدای خود حضرت امام خمینی (ره) پایه گذار انقلابی شگرف شدند که برکات آن همچنان پس از سالها نمایان و مشهود است.

اکنون با گذشت ۴۲ سال از این واقعه بزرگ و به رغم مشکلات موجود در این چهار دهه که عمدتا بواسطه کینه توزی بدخواهان انقلاب است، مردم همیشه در صحنه ایران همچنان منویات مقام رهبری را چراغ راه خود قرار داده و با رویکرد اقتصاد مقاومتی توانسته اند مشکلات بزرگ همچون جنگ تحمیلی و تحریم های ناجوانمردانه را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارند.

بانک تجارت مفتخر است در این سالها به پشتوانه اعتماد مشتریان عزیز و سهامداران ارجمند و کارکنانی وفادار به وظایف خود در قبال کشور عزیز و شکوفایی اقتصاد آن به بهترین شکل ممکن عمل کرده و همسو با سیاستهای کلی نظام برای گذار از شرایط موجود قدم برداشته است.

در آستانه شروع سالی دیگر از عمر با برکت انقلاب اسلامی به نظر می رسد” وحدت کلمه” به عنوان یکی از سفارشات موکد امام راحلمان همچنان می تواند حلقه ارتباط مسئولین و مردم برای هدایت کشتی عظیم انقلاب در جامعه جهانی باشد.

با درود به روح باغبان کبیر لاله های سرو قامت انقلاب و جنگ تحمیلی، فرارسیدن ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را به ملت غیور و فهیم ایران، مشتریان، سهامداران و پرسنل بانک بزرگ تجارت تبریک و تهنیت عرض می نمایم و تداوم اقتدار ایران عزیز را در همه عرصه های داخلی و بین المللی از خداوند منان مسالت دارم.

  • منبع خبر : روابط عمومی بانک تجارت