در پی فرارسیدن تاسوعا وعاشورای حسینی و سالروز شهادت مظلومانه اباعبدالله الحسین (علیه السلام) و یارانش در کربلای خونین ، مهندس مجید بهزادپور،طی پیامی این واقعه را تسلیت گفت.

در پی فرارسیدن تاسوعا وعاشورای حسینی و سالروز شهادت مظلومانه اباعبدالله الحسین (علیه السلام) و یارانش در کربلای خونین ، مهندس مجید بهزادپور،طی پیامی این واقعه را تسلیت گفت.

به گزارش درآمد نیوز به نقل از روابط عمومی صندوق تامین خسارتهای بدنی ، در پی فرا رسیدن ماه محرم و شهادت مظلومانه امام حسین (ع) و یارانش در کربلا ، مهندس بهزادپور، طی پیامی این واقعه را تسلیت گفت :

بسم الله الرحمن الرحیم
اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ وَ عَلَى الاَرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِناَّئِکَ عَلَیْکَ مِنّى سَلامُ اللَّهِ اَبَداًما بَقیتُ وَ بَقِىَ اللَّیْلُ وَ النَّهارُ

محرم ماه قیام و بیداری، ماه پیروزی خون بر شمشیر، ماه آزادگی ، عزت و بیزاری از ذلت، زمانی برای رهاشدن زندان نفس و با خدا یکی شدن، یادآور بزرگترین حماسه ظلم ستیزی و آزادگی در تاریخ بشری است. اگر چه قرن ها از حادثه کربلا می گذرد اما واقعه عاشورا هنوز زنده است و جان ها همچنان شیفته‌ی حسین (ع) است چرا که در آن واقعه عظیم حضرت سیدالشهدا (ع) عاشقانه به وصل الهی لبیک گفتند و بقای دین و انسانیت را تضمین کردند.مکتب حسینی، مکتب عزت آفرین و کرامت ساز است . امام حسین علیه السلام سمبل عزت و افتخار برای همه عزت دوستان و کرامت خواهان جهان، اعم از مسلمان و غیرمسلمان است .
امیدوارم این توفیق را داشته باشیم با درک راستین پیام عاشورا، آموزه های قیام ماندگار کربلا را همواره سرمشق زندگی خود قرار دهیم.
اینجانب فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی و ماه مصائب اهل بیت علیهم السلام را به حضور دوستداران و دلدادگان حضرت سیدالشهدا (علیه السلام) تسلیت عرض نموده، از درگاه حضرت حق تعالی مسألت دارم که ما را در دنیا و عقبا، در گفتار و کردار و در هر لحظه و هر دم، حسینی بدارد.

مجید بهزاد پور
مدیرعامل صندوق تامین خسارتهای بدنی