دکتر دلفراز مدیرعامل بیمه ملت، طی پیامی، فرارسیدن هفدهمین سالروز تاسیس شرکت بیمه ملت را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

به نام خدای مهربانی‌ها و آرامش دهنده دل‌ها

سلام بر مردم ایران به ویژه خانواده بزرگ بیمه ملت

در سالروز تولد ۱۷ سالگی شرکت بیمه ملت خدای بزرگ و منان را سپاس می‌گوییم که توفیق خدمت به مردم عزیز میهن سرافراز و پرصلابت ایران را به همه ما اعضای خانواده شریف بیمه ملت ارزانی داشت و بر خود لازم می‌دانم به عنوان عضوی از این خانواده از تلاش‌ها، مجاهدت‌ها و سخت‌کوشی و تعهد تک‌تک عزیزانی که در این مسیر پرفراز و نشیب سهمی داشته‌اند و نام بیمه ملت را سرافراز نگاه داشته‌اند، صمیمانه قدردانی کنم و خدا قوت بگویم.

بدون تردید موفقیت بیمه ملت ثمره تلاش‌ها، برنامه‌ریزی‌ها و مشارکت دسته جمعی تمامی اعضای خانواده همدل و صمیمی بیمه ملت است.

 یقین داریم که حفظ و تقویت این سرمایه ملی، مسئولیت دشوار و سترگی بر دوش ماست که برای صیانت و ارتقای برند بیمه ملت نهایت تلاش خود را به کار بگیریم و فصل تازه‌ای از درخشش بیمه ملت را در ارائه خدمات بهتر به بیمه‌گزاران عزیز رقم بزنیم.

۹ سال پیاپی موفق بوده‌ایم که سطح توانگری یک را برای بیمه ملت به دست آوریم و تلاش برای بهبود شاخص‌های بالندگی بیمه ملت از طریق بهینه‌سازی ترکیب پرتفوی شرکت، افزایش نظارت‌ها بر فعالیت بیمه‌گری و البته سرمایه‌گذاری‌ها، دقت بالا در مدیریت ریسک و حاکمیت شرکتی، افزایش سهم و نقش شبکه نمایندگان در فروش باعث خواهد شد تا در کنار هم شاهد استمرار و استحکام سودآوری بیمه ملت در راستای تضمین حقوق صاحبان سهام و همچنین ارائه خدمات بهتر به بیمه‌گذاران باشیم.

سالروز تاسیس بیمه ملت، فرصتی دوباره است برای اینکه در کنار هم به عنوان یک خانواده صمیمی و مصمم، برای سربلندی و سرآمدی برند بیمه ملت تلاش می‌کنیم؛ چرا که شعار و باورمان این است که بیمه ملت، همراه خانواده ایران است. تحقق این باور در گروی پذیرش این واقعیت است که یک مسئولیت خطیر و ملی بر دوش یکایک ما بیمه ملتی‌ها گذاشته تا با خدمات خود مردم و اقتصاد ایران را از خطرها و بلاها مصون نگه‌داریم.

اعتقاد داریم دستیابی به موفقیت‌های بزرگ محصول یک کار گروهی با اراده قوی و منسجم و روحیه جمعی است و با برنامه‌ریزی دقیق و علمی تلاش می‌کنیم تا بیمه ملت را به عنوان یک بیمه دانش‌بنیان، آینده‌نگر و حامی و همراه بیمه‌گزاران حفظ کنیم  و تلاش خواهیم کرد تا این مسئولیت دشوار را با تکیه بر توان فنی و کارشناسی و بهره‌گرفتن از تخصص و تعهد همه شما دوستان همراه و صمیمی به نحو شایسته‌ای ایفا کنیم تا شاهد سربلندی هرچه بیشتر بیمه ملت در آینده باشیم.

می‌دانیم که این راهی است سخت و البته پیچیده در دنیای پررقابت صنعت بیمه ایران، اما تردید نداریم که آینده از آن ماست و این ما هستیم که باید یکدل و هماهنگ در اجرای برنامه‌ها و پیشبرد اهداف ترسیم شده گام برداریم.

راهبرد آینده بیمه ملت تضمین و تقویت حقوق بیمه‌گزاران به عنوان سرمایه‌های اصلی شرکت، حفظ و افزایش میزان سودآوری و پاسداشت منافع سهامداران و ذی‌نفعان و البته احترام نهادن و پاسداشت تلاش و حقوق شبکه گسترده نمایندگان است.

 ما اعضای خانواده بزرگ بیمه ملت، باید مسئولیت خود را در صیانت از حقوق بیمه‌گزاران گرانقدر، سهامداران آینده‌نگر و محترم، نمایندگان پرتلاش و صمیمی، مدیران و کارشناسان و کارکنان همدل و متحد بیش از گذشته جدی بگیریم و تلاش کنیم تا اعتماد جامعه ایرانی به بیمه ملت تقویت شود، چرا که سرمایه اصلی ما اعتماد مردم است.

چشم‌انداز بیمه ملت روشن و افق آینده امیدوارکننده است و مهر تاییدی است بر تضمین موفقیت‌ها و تقویت منافع ذی‌نفعان و این ما هستیم که در کنار هم و با هم آینده بهتر بیمه ملت را رقم می‌زنیم.

ما در بیمه ملت سهم بیشتر از بازار بیمه کشور را با مدیریت دقیق ریسک می‌خواهیم و نفع سهامداران را در کسب رضایت بیمه‌گزاران و تضمین کیفیت خدمات به آنها می‌دانیم و پیوند مصالح و منافع بلندمدت کل اعضای خانواده بیمه ملت را در گروی یک باور جستجو می‌کنیم که بیمه ملت؛ همراه خانواده‌هاست.

شایسته است به این حقیقت روشن باور داشته باشیم که سیاست‌ها و برنامه‌های آینده بیمه ملت بر اساس منافع و مصالح بلندمدت برای در اختیار گرفتن سهم بیشتر از بازار ترسیم شده است. چرا که نبض اقتدار، استحکام و استمرار بیمه ملت با حفظ اعتماد شما بیمه‌گزاران عزیز و سرمایه شما سهامداران خواهد زد.

به عنوان یک خدمت‌گذار در بیمه ملت باردیگر از تک تک بیمه‌گزاران، نمایندگان، مدیران، کارشناسان، کارکنان و اعتماد سهامداران قدردانی می‌کنم و امیدوارم که در سال جهش تولید، شاهد جهش بیمه ملت در عرصه‌هایی چون رشد حق بیمه، بهبود کیفیت خدمات به بیمه‌گذاران، مدیریت ریسک و تقویت و استحکام روند سودآوری شرکت و افزایش سطح اعتماد ملی به سرمایه ملی به نام بیمه ملت باشیم.

بیمه ملت همیشه همراه خانواده‌ ایرانی می‌ماند و به عنوان تکیه‌گاه مطمئن خود را حامی منافع بیمه‌گزاران و پاسدار حقوق سهامداران می‌داند؛ امید که در راه دشوار آینده بتوانیم با گام‌های استوار و اراده و برنامه‌ای منسجم، فصل تازه‌ای را در تاریخ بیمه ملت رقم بزنیم و برگ دیگری بر دفتر افتخارات بیمه ملت بیافزاییم.

سخن را به نام خدای زیبایی‌ها و مهربانی‌ها آغاز کردیم و با یادی از خداوند متعال به پایان می‌رسانیم

خدایا چنان کن سرانجام کار                      تو خوشنود باشی و ما رستگار

استوار باشید و سرفراز

دکتر اسماعیل دلفراز، مدیرعامل بیمه ملت