مدیر عامل بانک توسعه تعاون، به مناسبت فرارسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی، پیامی صادر کرد، در متن پیام مهدیان آمده است:

مدیر عامل بانک توسعه تعاون، به مناسبت فرارسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی، پیامی صادر کرد، در متن پیام مهدیان آمده است:

۲۷ اردیبهشت ماه به پشنهاد شورای اطلاع رسانی دولت و تصویب شورای فرهنگ عمومی کشور از سال ۱۳۸۵به نام «روز ارتباطات و روابط عمومی» نام گذاری شده است. این نام‌گذاری بهانه‌ای شده تا طی این ۱۵ سال بر اهمیت و ضرورت اطلاع‌رسانی و برقراری ارتباط میان دستگاه‌ها، نهادها و سازمان‌های حاکمیتی و خصوصی با بدنه جامعه و آنچه به نام «افکار عمومی» از آن یاد می‌شود، تأکید و تصریح بیشتری شود و به این اعتبار باید آن را اتفاقی مبارک و میمون دانست.
واقعیت این است که امروزه با گسترش بیش از پیش بسترهای رسانه‌ای و ابزارهای ارتباطی تمامی ارکان جامعه متوجه جایگاه و نقش روابط عمومی در روند توسعه و پیشرفت کشورها و فرهنگ‌ها هستند و بدون هیچ تردیدی می‌توان این آگاهی را یکی از باورهای راسخ و عمیق در ضمائر آحاد مردم دانست.
چنین باور و اطلاعی علاوه بر اینکه فرصتی گرانقدر و ارزشمند در اختیار کارشناسان، فعالان و متولیان ارتباطات و روابط عمومی قرار می‌دهد، مسئولیت آنان را نیز در پاسداشت و مراقبت از اعتماد و اطمینان جامعه نسبت به شفافیت و صداقت متولیان روابط عمومی صد چندان کرده است.
خوشبختانه همکاران ما در بخش روابط عمومی بانک توسعه تعاون با درک این حساسیت و با اتکا به دانش و مهارتی که در تدوین و اجرای اصول روابط عمومی از آن برخوردارند، طی سال‌های نه چندان طولانی که از عمر این بانک می‌گذرد، تلاش کرده‌اند تمام ذینفعان بانک را اعم از مشتری، سهامدار، نهادهای حاکمیتی و… به چشم دارایی‌های ارزشمند بانک توسعه تعاون بنگرند و با استفاده صحیح و به‌موقع از ابزارهای ارتباطی از این ثروت کمیاب به‌درستی محافظت کنند.
بر خود لازم می‌دانم ضمن تقدیر از تلاش‌های این عزیزان و همه فعالان و فرهیختگانحوزه ارتباطات و روابط عمومی در کشور، آرزو کنم تا در نتیجه استمرار و افزایش مساعی همه این بزرگواران شاهد برقراری روابط عمیق‌تر، شفاف‌تر و مفیدتری در میان بخش‌های مختلف جامعه و مردم عزیزمان باشیم.”

و من اله التوفیق
حجت اله مهدیان- اردیبهشت ۱۴۰۰