مدیرعامل شرکت سنگ آهن گهرزمین فرارسیدن روز خبرنگار را تبریک گفت.

به گزارش درآمد نیوز، متن پیام به شرح زیر است:

با سلام و تحیت

به باور بسیاری از صاحبنظران، خمیرمایه اصلی ارتباطات اجتماعی در جهان امروز در تبادل اخبار و اطلاعات شکل می گیرد و در این میان خبرنگاران و اصحاب رسانه نقشی مهم و حیاتی به عهده دارند. خبرنگاران با دقت هرچه تمام تر دست به شناسایی وقایع، گردآوری اطلاعات، تجزیه و تحلیل و انتشار اخبار می زنند تا در جهت تنویر و روشن سازی افکار عمومی همواره پیشگام باشند.

در دنیای رسانه های امروز خیلی از اخبار جعلی، تحریف شده و بزرگ نمایی شده ذهن مخاطبان را مخدوش می کند و این مسأله رسالت خبرنگاران در امانت داری و انتقال درست وقایع را صد چندان می کند.

امید است؛ فعالان حوزه رسانه و مطبوعات با توجه به مسائل مهم و مختلف اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و… مبانی حرفه ای و اصیل کار خود را مد نظر داشته باشند و با حفظ امانت داری دست به انتشار اخبار بزنند.

بی شک ۱۷ مردادماه، سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی و روز خبرنگار یادآور مجاهدتها و رشادت های انسان های بزرگی است که با هدف بینش گرایی و آگاهی سازی، پرچم راستی و حقیقت را بردوش می کشیدند.

اینجانب این روز بزرگ را به همه زحمتکشان و تلاشگران این عرصه خطیر و مهم تبریک و تهنیت عرض می نمایم و از خداوند متعال برای این عزیزان توفیق و سربلندی روزافزون را از خداوند متعال مسئلت دارم.

مدیر عامل شرکت سنگ آهن گهرزمین