سیدغلامحسن گرشاسبی؛ مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام در دیدار با فرمانده بسیج کارگری استان و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج مجتمع گفت:چشم امید من و مدیریت شرکت پتروشیمی ایلام به بسیج و فرهنگ بسیج است.

به گزارش درآمد نیوز گرشاسبی با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: بسیج می‌تواند به صورت راهبردی تولید را حمایت و یاری کند.

وی با بیان اینکه بسیجی شاخص و معیارهایی دارد و بسیجی بطور مطلق مرید ولایت است افزود: بسیج از توانمندی مطالبه‌گری برخوردار است و می‌تواند مسئولین را به میدان جهاد ،کار و تلاش رهنمون کند.

نایب رئیس هیات مدیره با اشاره به اینکه دستاوردها و توانمندی‌های پتروشیمی ایلام فراتر از منطقه است ادامه داد: در ایام انتخابات فعالیت انتخاباتی در پتروشیمی ایلام مطلقاً ممنوع است.
وی رسالت اصلی پتروشیمی ایلام را تولید عنوان کرد و افزود: با تلاش کارشناسان و متخصصان مجتمع برای نخستین بار از سوختن ۲ هزار تن C3 پلاس جلوگیری شد.
سرهنگ شفیعی فرمانده بسیج کارگری استان ایلام ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و هفته دفاع مقدس گفت: پتروشیمی ایلام بواسطه قرار گرفتن در مسیر تولید و خدمت واقعی به مردم و‌ جوانان در نوک پیکان دشمن است.
وی با بیان اینکه وظیفه‌ی ذاتی سپاه حمایت از تولید است تاکید کرد:بسیج کارگری باید در پتروشیمی بیش از پیش فعال شود.

فرمانده بسیج کارکری کارخانجات استان بیان داشت:ذهن مدیر نباید مشغول حاشیه‌ها شود بلکه فقط باید در اندیشه تولید و ارتقاء تولید باشد.

سرهنگ شفیعی با اشاره به این مهم که کشور و بویژه صنعت در جبهه‌ی اقتصادی قرار دارد و قصور خیانت است ،از مدیریت جهادی مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام در جبهه تولید تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی ،در ‌ابتدای این نشست سعید بیگ‌محمدی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید کاظمی پتروشیمی ایلام گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های این پایگاه ارائه کرد.