به منظور راهنمایی هر چه بهتر داوطلبان کنکور سراسری ۱۴۰۰ برای انتخاب رشته دانشگاه و همزمان با اعلام نتایج کنکور کارشناسی، روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت گل گهر با همکاری کانون دانش آموختگان و دانشجویان سیرجانی دانشگاه های تهران نسبت به برگزاری چهاردهمین دوره رایگان آشنایی با رشته های دانشگاهی اقدام کرده است.

به گزارش درآمد نیوز و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت گل‌گهر، در این دوره از ارائه مشاوره و آشنایی با رشته های دانشگاهی؛ داوطلبان می توانند از تجربیات دانش آموختگان دانشگاه های برتر کشور برای انتخاب رشته متناسب با علاقه، استعداد و رتبه کسب شده در کنکور استفاده کنند.

این دوره مشاوره ویژه انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۰ و برای بهرمندی داوطلبان رشته‌های ریاضی، تجربی و انسانی است که با حضور دانشجویان و دانش‌آموختگان سیرجانی دانشگاه های برتر کشور در تمامی رشته ها و با رعایت پروتکل های بهداشتی در دوران کرونا برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند از تاریخ ۱۳ الی ۱۵ مردادماه ۱۴۰۰؛ صبح ها از ساعت ۹:۳۰ الی ۱۲:۳۰ و عصرها ۱۸ الی ۲۱ به مجموعه ورزشی اختصاصی گل گهر واقع در بلوار صفارزاده مراجعه و از مشاوره رایگان انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۰ استفاده نمایند.