امکان استعلام نسخ الکترونیک سازمان تامین اجتماعی از طریق سیستم فناوران و سامانه سپاد در بیمه دانا فراهم شده است .

 به گزارش درآمد نیوز به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، آقای نوری مدیر بیمه‌های درمان این شرکت با بیان این مطلب گفت:

بر اساس بخشنامه سازمان تامین اجتماعی، از اول اسفندماه سال‌ ۱۳۹۹ صدور دفترچه درمانی در تمامی شعب و کارگزاری‌های سازمان تامین اجتماعی جهت اجرایی شدن طرح نسخه نویسی الکترونیک متوقف شده است  و تمامی افراد تحت پوشش این سازمان می‌توانند با ارایه کارت ملی، شناسنامه و یا جلد دفترچه درمانی در اختیار خود از خدمات تشخیصی و درمانی مورد تعهد سازمان برخوردار شوند .

وی افزود : در این خصوص هماهنگی لازم  بین بیمه مرکزی و سازمان تامین اجتماعی برای پذیرش نسخ الکترونیک توسط شرکت‌های ارایه‌دهنده بیمه تکمیلی درمان به عمل آمده و این امر توسط بیمه مرکزی نیز به کلیه شرکت های بیمه ابلاغ شده است .

مدیر بیمه‌های درمان بیمه دانا تاکید کرد: در این راستا شرکت متبوع جهت تداوم ارائه خدمت و جلوگیری از نارضایتی بیمه شدگان با اقدامات صورت پذیرفته توسط مرکز فاوا، امکان استعلام نسخ الکترونیک سازمان تامین اجتماعی از طریق سیستم فناوران و سامانه سپاد را فراهم کرده  است .

آقای نوری یادآور شد : کاربران می توانند با ورود به سامانه و درج کد ملی بیمه شده، تاریخ درخواست و انتخاب نوع خدمت پزشکی به کلیه اطلاعات خدمات انجام شده بیمه شده دسترسی پیدا کرده  و نسبت به بررسی و محاسبه هزینه‌های اعلامی اقدام نمایند.