درآمد نیوز – موسسه مالی و اعتباری ملل از آغاز شیوع ویروس کرونا از بهمن ماه سال گذشته تاکنون با اقدامات گسترده‌ای به مقابله با آثار مخرب این ویروس بر مشتریان خود این موسسه شتافته است.

درآمد نیوز – موسسه مالی و اعتباری  ملل از آغاز شیوع ویروس کرونا از بهمن ماه سال گذشته تاکنون  با اقدامات گسترده‌ای به مقابله با آثار مخرب این ویروس بر مشتریان خود شتافته است.

 به گزارش در آمد نیوز ، موسسه مالی و اعتباری ملل  به عنوان یکی از نهاد های پولی و بانکی کشور ازبهمن ماه سال گذشته تا کنون با آغاز شیوع ویروس کرونا با اقدامات گسترده‌ای به مقابله با آثار مخرب این ویروس بر مشتریان خود شتافته است.

موسسه ملل شیوع این بیماری به‌ عنوان یک فرصت برای گسترش بانکداری الکترونیکی  و حرکت به سمت بانکداری غیرحضوری برای مشتریان خود در نظر داشت.

موسسه مالی و اعتباری ملل در  زمینه مقابله با خطرات ناشی از شیوع گسترده ویروس کرونا تمهیدات مختلفی را در نظر گرفت که پیشگیری از ابتلای کارمندان و همکاران بانکی به این بیماری و همچنین تسهیل دریافت خدمات بانکی از سوی مراجعه‌کنندگان و مشتریان بانک‌ها از نخستین اقدامات انجام شده در این موسسه بوده است.

 این موسسه در راستای ابلاغیه  های بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر حمایت از مشاغل و کسب وکارهای آسیب دیده از ویروس کرونا به کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی و صاحبان کسب و کار  و دارنده مجوز فعالیت در حوزه  فرهنگ و هنر، گردشگری ، موسسات آموزشی، تولید کنندگان، اصناف و کسب و کارهای  متخصصین پرداخت نموده است.

پرداخت  ۲۲۴۴ فقره تسهیلات صاحبان مشاغل و کسب و کارها آسیب دیده

به منظور حمایت از صاحبان مشاغل و کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا موسسه اعتباری ملل به ۲۲۴۴ نفر تسهیلات پرداخت کرد.

 این موسسه در راستای ابلاغیه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر حمایت از مشاغل و کسب و کارهای آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا به ۲۲۴۴ نفر تسهیلات به مبلغ ۲۱۸,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال پرداخت کرد.

پرداخت ۱۰۰ درصدی تسهیلات کرونا توسط شعب طبس و مازندران

در پی پرداخت ۱۰۰ درصدی تسهیلات کرونا )ویژه ی مشاغل آسیب دیده) توسط شعبه طبس موسسه، معاونت محترم اداره کل و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان طبس بصورت ویژه از این شعبه تقدیر و تشکر بعمل آوردند.

در رده بندی اعلامی از سوی آن اداره کل سایر بانکهای شبکه بانکی کشور در رتبه های بعدی قرار داشتند و این موسسه با پرداخت کامل پرونده های تسهیلاتی معرفی شده رتبه نخست را به خود اختصاص داد.

پیش از این موسسه اعتباری ملل توانست در استان مازندران بین ۱۹ بانک عامل رتبه نخست را در پرداخت تسهیلات به خسارت دیدگان از کرونا را کسب نماید.

تسهیلات برای اصحاب رسانه و فرهنگ

موسسه اعتباری ملل  در سال ۹۹ به منظور حمایت از کسب و کارهای غیر دولتی به شدت آسیب دیده از ویروس کرونا در حوزه های فرهنگ هنر و رسانه مصوب جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا تسهیلات در قالب عقد قرارداد مرابحه با سود ۱۲ درصد و طی اقساط ۲۴ ماهه پرداخت داشته است.

مشاغلی همانند افراد اهل قلم(مشاهیر، مفلاخر، برندگان جوایز معتبر و برگزیدگان و شایستگان تقدیر جشنواره های کتاب) ناشران، کتاب فروشان، چاپخانه ها، آژانس های ادبی، وارد کنندگان کتاب استارتاپ ها، شتاب دهنده های حوزه کتاب، موسسات مردمی فرهنگی قرآن و عترت، مدرسان و فعالان قرآنی، دفاتر خدمات زیارتی با مقاصد زیارتی خارج از کشور و مدیران کاروان ها کارگزاران خدمات زیارتی، تماشاخانه های تئاتر، گروه های تئاتر ثبت شده، آموزشگاه های آزاد هنری استدیوهای صدا برداری شرکت ها و موسسات تهیه، تولید و تکثیر آثار صوتی، گروه های موسیقی، گالری های تجسمی، خانه مد، موسسه های هنری تک منظوره، اساتید، هنرمندان و مربیان هنری، کانون های سرگرمی نمایشی، موسسه های هنری شاخص و برتر، سالن سینما، مراکز پشتیبان سینمایی، موسسات سینمایی آموزشگاه های آزاد سینمایی، تهیه کنندگان فیلم موسسات، تولید ابزار و تجهیزات سینمایی، کسب و کارهای سینمایی، روزنامه ها، هفته نامه ها، دوهفته نامه ها، ماهنامه و دو ماهنامه ها، فصل نامه و سالنامه ها، کانون های آگهی و تبلیغاتی چاپخانه های مطبوعاتی، شرکت های توزیع، خبرگزاری های رتبه ۱ و ۲، پایگاه های خبری با ضریب کیفی ۶۰ به بالا مشمول دریافت تسهیلات کرونا می باشند.

پرداخت بیش از  ۲۲۱۵ فقره تسهیلات برای مستاجرین

این موسسه در راستای بخشنامه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر حمایت از مستاجرین در شرایط شیوع کرونا به ۲۲۱۵ نفر تسهیلات تامین مخارج مستاجرین به مبلغ ۴۹۳ میلیارد ریال پرداخت کرد.

  تسهیل خدمات  بانکداری  در حفاظت  و مراقبت مشتریان  

۱-  افزایش سقف انتقال وجه کارت به کارت شتابی و درون بانکی از مبدا هر کارت به یکصد میلیون ریال در هر روز

۲-  افزایش سقف مجاز انتقال وجه کارت به کارت از طریق پرداخت سازها از ده میلیون ریال به سی میلیون ریال

۳-  تمدید تاریخ انقضای کارت های بانکی بدون نیاز به مراجعه حضوری مشتری به مدت یک سال

۴-  افزایش سقف وجه کارت هدیه به بیست میلیون ریال

گفتنی است موسسه اعتباری ملل به منظور حفظ سلامتی هموطنان، مشتریان و کارکنان اقدامات ذیل را در سطح ادارات مرکزی و شعب در حال انجام دارد.

 –  ضد عفونی نمودن ساختمانهای اداری و شعب بصورت مکرر و روزانه

–  الزامی شدن استفاده ماسک توسط مشتریان و کارکنان

–  تعبیه مواد ضد عفونی کننده در ادارات مرکزی و شعب

–  اختصاص گروه های ویژه در مبادی ورودی اداره مرکزی موسسه برای کنترل دمای بدن مراجعه کنندگان و ضد عفونی خودروها و تحویل ماسک و دستکش و روکش کفش

–  تشویق مشتریان به استفاده از بانکداری الکترونیکی در شبکه های مجازی

–  پیش بینی برگزاری جلسات از طریق ویدیو کنفرانس

موسسه اعتباری ملل نسبت به تهیه تعداد ده دستگاه ونتیلاتور که از وسایل مورد نیاز بخش بهداشت و درمان می باشد اقدام و به بیمارستانهای استان خراسان رضوی اهدا نموده است. همچنین به منظور کمک به بخش بهداشت و درمان نسبت به خرید ۲۰ میلیارد ریال اوراق گواهی نیکوکاری ۲ نیز اقدام شده است. برای تهیه و توزیع ماسک در بین نیازمندان به صورت رایگان نسبت به تخصیص مبلغ یک میلیارد ریال به گروه جهادی عماریون اقدام داشته است.

.