کارگاه‌ آموزشی پیش‌رویداد دهمین همایش مدیریت ریسک و بیمه، با موضوع “بررسی آثار و تحلیل اقتصادی تحول دیجیتال در سطح بنگاه و صنایع با تاکید بر صنعت بیمه”، از ساعت ۰۹:۰۰ تا ۱۱:۰۰ روز سه‌شنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۲ به صورت برخط برگزار می‌شود.

به گزارش درآمد نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل پژوهشکده بیمه، در این کارگاه آموزشی که به صورت برخط برگزار می‌گردد، محورهای «دیجیتالی شدن، تحول دیجیتال و اقتصاد دیجیتال»، «تحول دیجیتال و تحول ساختار بازار»، «تحول دیجیتال و هزینه مبادله»، «تحول مکانیسم‌های قیمت‌گذاری و جستجو»، «رفتار بنگاه‌های اقتصادی در اقتصاد دیجیتال»، «سرمایهگذاری در بنگاه‌های دیجیتال»، «دیجیتالی شدن و رقابت» و «جمع‌بندی، نتیجه‌گیری و رهنمودها برای صنعت بیمه» توسط دکتر وحید ماجد عضو هیئت علمی دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران ارائه خواهد شد.
حضور در این ‎رویداد علمی برای عموم آزاد و مستلزم ثبت نام از طریق سامانه مدیریت یادگیری پژوهشکده بیمه به نشانی https://trn.irc.ac.ir می‎باشد. پس از ثبت‎نام، ورود به کارگاه‏ از طریق همین نشانی امکان‎پذیر خواهد بود و به کلیه شرکت کنندگان نیز گواهی حضور اعطا می‌گردد.