مدیرعامل پتروشیمی لردگان در چهارمحال و بختیاری به مناسبت ۱۷ مردادماه روز خبرنگار، این روز را به فعالان عرصه اطلاع رسانی تبریک گفت و با اشاره به سختی کار خبرنگاران تاکید کرد: رسالت کار خبری روز تعطیل و غیر تعطیل ندارد

به گزارش درآمد نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی لردگان، محسن محمودی در پیامی با تبریک فرارسیدن روز خبرنگار به همه فعالان عرصه خبر تاکید کرد: خبرنگاری یک ظاهر دارد و یک باطن. ظاهرش قشنگ است، زرق و برق دارد. شغل با پرستیژی است، برای خیلی‌ها حکم سوپرمن دارد. باطنش اما به گونه‌ای دیگر است، خبرنگار همیشه باید آنلاین باشد. شب و روزش یکی است. تعطیل و غیرتعطیل ندارد، تا وقتی دنیا وجود دارد خبر هست و تا وقتی خبر هست یعنی کار هست.

در پیام مدیرعامل پتروشیمی لردگان آمده است: دوست خبرنگاری داشتم که می‌گفت اولین اشتباه تو می‌تواند آخرین اشتباهت باشد.تو می‌توانی شب با غرور و افتخار خبرگزاری را ترک کنی ولی فردا صبح یک بازنده بزرگ باشی، ممکن است یک کشور با اشتباه یک خبرنگار با بحران مواجه شود.در این حد استرس‌زا و اضطراب آفرین.

محمودی در این پیام آورده است: خبرنگاران را به حق سربازان جنگ رسانه‌ای می‌دانند. ولی داستان خبرنگاران فعال در رسانه‌های کشور کمی با خبرنگاران در اقصی نقاط جهان متفاوت است.خبرنگاران وطنی، سربازانی هستند با ۲ دست خالی و ۲ هزار مشکل مالی در مقابل لشکری رسانه‌ای تا بن دندان مسلح با مجهزترین و به روزترین امکانات و بیشترین بودجه ها.

وی یادآور شد: امروز داشتم مطالبات خبرنگاران را در رسانه‌ها مرور می‌کردم. مسکن،‌ بیمه خبرنگاری و حقوقی که بتوانند زندگی را بگذرانند. امیدوارم روزی فرابرسد که نوع مطالبات خبرنگاران معیشتشان نباشد و بتوانند با فراغ بال به رسالت اصلی شان بپردازند.

در پایان این پیام آمده است: بنده روز خبرنگار را به همه خبرنگاران عزیزی که دلشان در گرو این آب و خاک است و با تمام وجود و بدون هیچ چشم داشت و توقعی تلاش می‌کنند تا مشکلات مردم مرتفع شود صمیمانه تبریک عرض می‌کنم.

  • منبع خبر : مدیر عامل پتروشیمی لردگان :