بانک با کسب سهم ۱۸٫۱۵ درصدی رتبه نخست شبکه بانکی با بیشترین سهم بازار از کل تعداد تراکنش‌های شبکه پرداخت را در مهرماه سال جاری به خود اختصاص داد.

به گزارش درآمد نیوز به نقل از بانک سپه، این بانک با کسب سهم ۱۸٫۱۵ درصدی رتبه نخست شبکه بانکی با بیشترین سهم بازار از کل تعداد تراکنش‌های شبکه پرداخت را در مهرماه سال جاری به خود اختصاص داد.

بانک سپه با کسب سهم ۱۹٫۴۹ درصدی رتبه نخست شبکه بانکی با بیشترین سهم از تعداد تراکنش‌های ابزار کارتخوان فروشگاهی و نیز سهم مبلغی ۱۰٫۳۲ درصدی در زمره بانک‌های برتر در حوزه مبلغ تراکنش‌های ابزار کارتخوان فروشگاهی در شبکه پرداخت قرار گرفت.

براساس این گزارش، این بانک با ۱۱٫۴۴ درصد جایگاه دوم شبکه بانکی در بیشترین سهم از تعداد کارت‌های بانکی تراکنش‌دار شبکه پرداخت را در مدت مذکور کسب کرد.

بانک سپه همچنین موفق به کسب رتبه دوم بیشترین کارت برداشت تراکنش‌دار در شبکه پرداخت با سهم ۱۱٫۵۳ درصدی و نیز جزو بانک‌های برتر صادرکننده بیشترین کارت اعتباری تراکنش‌دار، کارت هدیه و بن‌کارت تراکنش‌دار در مدت مذکور بوده است.

شاپرک در جدیدترین گزارش خود بانک سپه را با سهم ۲۵۰٫۱۱۱ هزار تراکنشی در جایگاه نخست بیشترین اختلاف مثبت در تعداد تراکنش‌های پذیرش‌شده و با کسب سهم ۱٫۲۰۴٫۹۸۰ هزار تراکنشی نیز در جایگاه دوم بیشترین سهم از کل تراکنش‌های صنعت پرداخت کارتی در شبکه بانکی قرار داده است.