در هفدهمین دوره جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی که با حضور مسئولان روابط عمومی سازمان‌ها و موسسات مختلف برگزار گردید، روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان موفق به کسب ۹ رتبه برتر در ..

پایگاه خبری درآمد نیوزدر هفدهمین دوره جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی که با حضور مسئولان روابط عمومی سازمان‌ها و موسسات مختلف برگزار گردید، روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان موفق به کسب ۹ رتبه برتر در بخش‌های مختلف گردید.

در این جشنواره که روز ۱۸ آبان ماه ۱۴۰۱ به همت انجمن متخصصان روابط عمومی ایران برگزار گردید، روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان با برنامه ریزی هدفمند خود توانست در بخش‌های ویژه نامه و گزارش رتبه اول را کسب نماید، در بخش های مصاحبه، تهیه خبر و پوستر رتبه دوم و در بخش‌های بروشور و کاتالوگ و عکس رتبه سوم را از آن خود کند.

در ادامه جشنواره از سوی هیئت داوران سجاد خراسانی و محمد فیض بخش از کارشناسان روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان موفق به کسب عنوان کارشناس برتر ایران در بخش انتشارات روابط عمومی شدند.

گفتنی است این جشنواره در سه سطح ملی، استانی و کشوری برگزار گردید و از بین ۱۱٠ اثر  ارسالی به این همایش، روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان موفق به کسب این رتبه‌های برتر گردید.

در پی کسب این موفقیت محمد جامعی سرپرست مدیریت روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان اظهار داشت: قطعا دستاوردی که با همکاری همه کارکنان روابط عمومی شرکت به دست آمده، مایه مباهات و افتخار ماست و تلاش کردیم ضمن تعامل با رسانه‌ها و به‌ کارگیری تمامی ابزارهای موجود،به صورت هدفمند در جبهه‌ صنعت ایران پیشتاز باشیم.

شایان‌ ذکر است این همایش با حضور اساتید، کارشناسان و مدیران روابط عمومی بانک‌ها، سازمان‌ها و مؤسسات دولتی و خصوصی در محل سالن همایش‌های بین المللی شهدای محیط زیست برگزار شد.