مدیر عامل بانک توسعه تعاون در جلسه ویدئو کنفرانسی با همکاران استان کردستان با بیان این مطلب که هیچ موفقیت و شکستی شانسی نیست گفت : کسب موفقیت در یک مجموعه مستلزم تلاش، همدلی و همکاری جمعی است.

به گزارش درآمد نیوز محمد شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون در ابتدا از زحمات و تلاش های مدیر شعب و سایر کارکنان و عملکرد مطلوب استان در زمینه پرداخت تسهیلات تکلیفی و ارائه ۹۱ درصد از تسهیلات بانک در بخش تعاون و همچنین نسبت ۶۰ درصدی منابع ارزان قیمت به کل منابع تشکر و قدردانی نمود و در ادامه گفت: ضمن درنظر گرفتن وضعیت استان به لحاظ کم برخودار بودن آن و همچنین امکانات کمتر اقتصادی و صنعتی و سرانه درآمد ، عملکرد استان مطلوب ارزیابی می گردد که این نتیجه حاصل کارتیمی و تلاش و کوشش کلیه همکاران است.

شیخ حسینی همچنین عنوان نمود : یکی از شاخص های بسیار مهم که در استان نیازمند کار و تلاش بیشتر است شاخص جذب منابع است، که مستلزم برنامه ریزی و پیگیری مستمر و مداوم می باشد تا استان در مدت زمان باقیمانده تا پایان سال با استفاده از ظرفیت های موجود در بخش های کشاورزی ، بازرگانی ، صنایع غذایی و غیره موفق به کسب رتبه بهتر شود.
مدیرعامل همچنین با اشاره به بستر فرهنگی شهرهای سطح استان ، به وجود منابع ارزان قیمت تاکید و اذعان نمود که با بهره گیری از ظرفیت های موجود می بایست سهم بانک را از منابع استان افزایش و عمده تلاش استان باید بر جذب منابع متمرکز گردد تا منجربه کسب رتبه بهتر در سطح کشوری گردد.
شیخ حسینی همچنین به تکریم مشتریان به عنوان یکی دیگر از ابزارهای جذب و نگهداری مشتریان تاکید و عنوان نمود : بانک ما به عنوان یک بانک توسعه ای در خدمت بخش اقتصادی کشور می باشد که در شبکه بانکی تسهیلات هدفمند در بخش واقعی اقتصاد توزیع و مصرف می شود و این امرمستلزم وجود منابع کافی است که بتوانیم وظایف اصلی خود را انجام و در قبال آن نیز موفق به کسب درآمد شویم.
شیخ حسینی در ادامه تاکید نمود : فعالیت ما یک فعالیت بانکی مبتنی بر عملیات بانکی بدون ربا است که منابع قرض الحسنه صرف مصارف قرض الحسنه و منابع سپرده ای که به آن سود علی الحساب پرداخت می شود وارد فعالیت اقتصادی می شود که بر اساس عقود اسلامی صرف نیازهای ضروری مردم می شود.
مدیر عامل همچنین به افزایش درآمدهای کارمزدی اشاره نمود و گفت : باید سعی نماییم سهم درآمدهای کارمزدی بانک را افزایش دهیم ، اما نباید محور اصلی فعالیت خود را که همان پرداخت تسهیلات است فراموش نماییم و استفاده از ظرفیت و تنوع طرح های موجود مانند طرح مائده را به عنوان ابزاری جهت جذب منابع برشمرد.
شیخ حسینی خاطر نشان کرد: یاد شهدای مظلوم غزه که در حملات متعدد و بی‌رحمانه نظامیان صهیونیست در کمال مظلومیت به شهادت رسیده‌اند را گرامی می‌داریم، نابودی رژیم غاصب صهیونیستی مطابق وعده الهی قطعی است، ملت ایران نیز حول محور ولایت فقیه، حمایت همه جانبه ای از مردم مظلوم غزه داشتند، ملت ایران همواره حامی جریان ناب مقاومت در منطقه بوده است، امید که با اتحاد جوامع اسلامی، جریان شرارت در منطقه محو و نابود شود.