در این همایش که با هدف بررسی راهکارها و اتخاذ تدابیر جدید برای دستیابی به اهداف و استراتژیهای سازمانی و نیز شناسایی نقطه نظرات و ارائه پیشنهادات برگزار شد.

به گزارش درآمد نیوز به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، هم اندیشی مدیریت عامل و مدیران ستادی شرکت با نمایندگان و کارگزاران بیمه تعاون در هتل شهاب گرگان برگزار شد.

در این همایش که با هدف بررسی راهکارها و اتخاذ تدابیر جدید برای دستیابی به اهداف و استراتژیهای سازمانی و نیز شناسایی نقطه نظرات و ارائه پیشنهادات برگزار شد، مدیریت عامل از همکاری و مشارکت دلسوزانه به عنوان راهکاری نتیجه بخش و همیارانه یاد کرد.

مظلومی در ادامه با بیان این مورد که «بررسی و رفع معایب موجود برای رسیدن به بهبود مستمر در سازمان امری انکار ناپذیر است» از نمایندگان و کارگزاران برای بیان چالش های کاری دعوت به سخنرانی کرد.

گرگان؛ میزبان هم اندیشی مدیران، کارگزاران و نمایندگان بیمه تعاون

در این هم اندیشی که به اشتراک گذاری ایده های کاربردی برای خدمت رسانی هرچه بیشتر بیمه تعاون با تأکید بر شعبه مازندران منجر شد، مدیران فنی و ستادی بیمه تعاون از جمله مصطفی زحمتی پاک، مدیر بیمه های اتومبیل؛ ابراهیم نوروزی دستگردی، مدیر امور شعب و استان ها؛ سمیه محمدی، مدیر روابط عمومی و امور مشتریان؛ مریم قندور، مدیر امور نمایندگان و کارگزاران و مسلم اسدی، مدیر امور مالی نیز حضور داشته و به هم افزایی هرچه بیشتر کمک کردند.

قابل توجه است که مدیرعامل بیمه تعاون برگزاری چنین همایش هایی را بهانه ای برای مدیریت دانش و به اشتراک گذاشتن معلومات و داشته های فنی دانست و اظهار داشت: برگزاری این جلسات منجر به پیشرفت و بهبود عملکرد تمام ارکان سازمان شده و به هموار کردن موانع موجود در مسیر شبکه فروش منجر می شود.