خمین – درآمد نیوز – رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: ۲۰ هزار شغل جدید امسال در واحدهای فعال شهرک‌های صنعتی کشور ایجاد شد.

علی رسولیان شامگاه چهارشنبه در حاشیه بازدید از واحدصنعتی الیاف ساویس دلیجان افزود: این تعداد شغل با بهره‌برداری از یک‌هزار و ۱۶۰ واحد صنعتی در سال جاری در شهرک‌های صنعتی کشور ایجاد شده است.
وی با تاکید برتوسعه در شهرک‌های صنعتی اظهار داشت: برای تحقق این مهم تامین زیرساخت‌های لازم برای فعالان اقتصادی بخش خصوصی و حمایت از بهره برداری و فعالیت در شهرک‌ها ضروری است.
مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: پیش بینی می‌شود در قانون بودجه به حوزه صنعت و زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی توجه ویژه ای شود.
رسولیان اضافه کرد: تسهیل فعالیت بخش خصوصی در شهرک‌های صنعتی و حذف بروکراسی اداری در مسیر فعالیت بنگاه‌های اقتصادی ضروری است.
وی با اشاره به اینکه ایجاد رفاه و آسایش برای مردم هدف اصلی اقدامات دولت است، بیان کرد: برای رسیدن به این هدف باید اشتغال و تولید افزایش پیدا کند و برای افزایش تولید باید شرایط فعالیت بخش خصوصی فراهم شود.

رسولیان ادامه داد: فعالان اقتصادی از زمان واگذاری زمین تا بهره‌برداری باید حمایت شوند چراکه جهش تولید با افزایش تولید و فعالیت بخش خصوصی تحقق پیدا می کند.
مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران افزود: با همکاری شرکت‌های خدماتی، آب و برق مورد نیاز صنایع فعال در شهرک‌های صنعتی استان مرکزی تامین می‌شود.

اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی روز چهارشنبه و پنج شنبه یکم و دوم بهمن ماه از برخی واحدهای صنعتی استان مرکزی بازدید می‌کنند.

استان مرکزی به عنوان چهارمین قطب صنعت کشور بیش از ۲ هزار و ۹۰۰ واحد صنعتی کوچک و بزرگ دارد.