معاون برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات بانک توسعه تعاون ضمانت‌نامه‌های صادره بانک در استان خوزستان را به ارزش ۲۲۰۰ میلیارد ریال اعلام نمود.

به گزارش درآمد نیوز به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، ایرج شیخ‌زاده معاون برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات بانک توسعه تعاون طی ارتباط ویدئو کنفرانسی با مدیریت شعب استان خوزستان، ضمن بررسی عملکرد استان اظهار داشت: بسترهای موردنیاز جهت فعالیت بانکی توسط همکاران به نحو مناسب فراهم گردیده است و ازاین‌رو عملکرد شعب استان خوزستان روند مطلوب و رو به رشدی را دنبال می‌کند.

وی به پرداخت ۳۱۳۰ میلیارد ریال تسهیلات طی هشت ماه نخستین سال ۹۹ اشاره نمود و در ادامه افزود: ارزش ضمانت‌نامه صادره شعب در این استان طی این دوره به ارزش ۲۲۰۰ میلیارد ریال بوده است که حدود ۹ درصد ضمانت‌نامه‌های صادره در سطح کشور را شامل می‌شود.

شیخ‌زاده تلاش همکاران استان خوزستان در تجهیز منابع ارزان‌قیمت را موردبررسی قرارداد و افزود: ۴٫۵ درصد منابع رده ارزان‌قیمت بانک در این استان تجهیز گردیده است، ضمن آنکه عملکرد استان در اعطای تسهیلات حمایتی و توسعه‌ای به ویژه تسهیلات جبران خسارت سیل، قابل‌توجه بوده است.

امیر میر شفیعی رئیس اداره کل برنامه‌ریزی و مدیریت عملکرد بانک توسعه تعاون در این جلسه گفت: استان خوزستان در تحقق درآمدهای مشاع فراتر از برنامه عمل نموده است و همچنین وضعیت مطالبات استان در سطح معقولی مدیریت شده است.

جلیل کرمی برجویی مدیر شعب استان خوزستان ضمن تبیین عملکرد شعب زیرمجموعه گفت: همکاران استان از تمامی فرصت‌ها برای تجهیز بهینه منابع، اعطای تسهیلات به کارآفرینان و تولیدکنندگان و پرداخت تسهیلات عمومی بهره جسته‌اند و انتظار می‌رود استان در کلیه شاخص‌های عملکردی به سطح مطلوبی دست یابد.

در این جلسه تعدادی از روسای شعب ازجمله کیانپارس اهواز، خرمشهر، شادگان و شوش در خصوص نحوه عملکرد و راهکارهای موجود نیز مطالبی را مطرح نمودند.