سمنان-درآمد نیوز- رییس دادگستری دامغان گفت: ۲ واحد تولیدی بزرگ این شهرستان با پیگیری‌ها و مداخله حوزه قضایی، دوباره به چرخه تولید بازگشت.

علی تقی خاکی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، بیان کرد: ۲ کارخانه «طلوع فجر» و «سردخانه بزرگ دامغان» به علت بدهی بانکی، با پیگیری‌ها و جلسات متعدد از سوی حوزه قضایی و مسوولان، مجدد به چرخه تولید بازگشت.
وی ادامه داد: در پی تعطیلی این ۲ کارخاته با صدور دستورات مؤکد قضایی، سازش بین طرفین دعوی ایجاد و فعالیت مجدد واحدهای تولیدی با اشتغال بیش از ۵۰ نفر آغاز شد.
خاکی خاطرنشان کرد: شرکت آجر ماشینی طلوع فجر دامغان تولیدکننده انواع آجر سفال است و کارخانه دیگر، یکی از واحدهای بسته‌بندی خشکبار است. 
وی اضافه کرد: این ۲ کارخانه به دلیل بدهی میلیاردی به تملک بانک درآمده بودند، که با پیگیری دستگاه قضا، فعالیت مجدد خود را آغاز کرد. 
رییس دادگستری دامغان گفت: دستگاه قضایی بدون شک با همه توان، تمام تلاش خود را با استفاده از ظرفیت های لازم در راستای حمایت از تولید به کار می‌گیرد. 
بیش از یکهزار و ۱۰۰ نفر در بخش صنعت دامغان مشغول به کار هستند. 
در شهر دامغان ۶ شعبه حقوقی، کیفری و دادگاه عمومی در دادگستری و پنج شعبه بازپرسی و دادیاری، اجرای احکام و سرپرستی در دادسرا وجود دارد.