قزوین – درآمدنیوز – مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: ۶۱ واحد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان همزمان با سال “جهش تولید” با بهره برداری یا احیا به جمع صنایع تولیدکننده افزوده شد.

حمیدرضا خانپور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام این خبر اظهار داشت: از این تعداد ۲۷ واحد تولیدی موفق به دریافت پروانه بهره برداری شده و فعالیت تولیدی خود را آغاز کردند و ۳۴ واحد تولیدی نیز پس از سال ها وقفه در تولید و تعطیلی احیا شده و به چرخه تولید برگشته اند.

وی اظهار داشت: با راه اندازی و بازگشت به کار واحدهای تولیدی یاد شده برای بیش از یک هزار و ۱۰۰ نفر فرصت شغلی مستقیم ایجاد شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: افزوده شدن بیش از ۶۰ واحد به چرخه تولید در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین نشانگر تلاش دولت برای احیا و تقویت بخش تولید و انگیزه بالای بخش خصوصی در این حوزه به رغم تحریم های ظالمانه دشمن و مشکلات اقتصادی است.

خانپور با بیان اینکه بیش از ۵۰ واحد تولیدی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین در مرحله نصب ماشین آلات بوده و بهره برداری از آنها به زودی انجام می شود،اظهار امیدواری کرد تعداد واحدهای بهره بردار در شهرک های صنعتی این استان تا پایان سال روند رو به رشد خود ادامه دهد.

این مسوول اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۵۰ سرمایه گذار در شهرک ها و نواحی صنعتی قزوین جذب شده که رشد نزدیک به ۲ برابری نسبت به مدت مشابه سال قبل را نشان می دهد و حاکی از استقبال خوب و قابل توجه سرمایه گذاران صنعتی برای حضور در این استان است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین  همچنین گفت: استقبال خوب سرمایه گذاران از حضور در قزوین موجب شده تا طرح توسعه اراضی در سه شهرک پرتقاضا شامل کاسپین، لیا و حیدریه کلید بخورد.

استان قزوین علاوه بر یک شهر صنعتی، دارای ۱۳ شهرک و ۶ ناحیه صنعتی است.

حدود یک هزار واحد تولیدی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین دارای پروانه بهره برداری هستند.