با برنامه ریزی و تلاش شبانه روزی نیرو‌های متخصص واحد تعمیرات، بهره برداری،HSE و پشتیبانی به منظور رفع گلوگاه‌های تولید،افزایش ظرفیت،مدیریت و کاهش فلرینگ عملیات تعمیرات اساسی در مجتمع پالایشگاهی و مجتمع تأسیسات و مخازن صادراتی و خطوت لوله در مدت زمان۱۳ شبانه روز با موفقیت به پایان رسید.

به گزارش درآمد نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش گاز بیدبلندخلیج فارس، جوانشیر صادقی مدیر ارشد مجتمع با اعلام ثبت ۶۵ هزار نفرساعت کار بدون حادثه در این عملیات راهبردی تعمیراتی،ضمن قدردانی از تمامی ارکان شرکت به منظور رفع موانع و گلوگاه‌ها در بخش‌های مختلف از آمادگی کامل این شرکت برای تأمین وتولید پایدار بخش قابل توجه ای از نیاز گاز شبکه سراسری کشور در استان های مختلف همزمان با آغاز فصل سرما خبر داد.

مدیر ارشد مجتمع بیدبلند خلیج فارس در ادامه ابراز امیدواری کرد علاوه بر افزایش ظرفیت تولید شاهد مدیریت و کاهش حداکثری فلرینگ در این مجموعه دوست دار محیط زیست خواهیم بود.

در پایان صادقی با تأکید به بیش از ۱۱ هزار ساعت فعالیت ماشین آلات سبک و سنگین در این عملیات به نقش محوری و تعیین کننده نیروهای متخصص و متعهد بیدبلندخلیج فارس اشاره و از کلیه مجموعه‌های فنی و پشتیبانی به دلیل اهتمام جدی به رفع موانع تولید قدر دانی به عمل آورد.