تهران- درآمد نیوز- امروز (چهارشنبه) هر دلار در صرافی‌های بانکی ۲۸ هزار و ۹۳۰ تومان معامله شد که افزایش ۶۹۰ تومانی نسبت به روز کاری گذشته (دوشنبه) را نشان می‌دهد.

به گزارش درآمد نیوز و به نقل از ایرنا، ساعت ۱۴ امروز نرخ فروش دلار در صرافی‌های بانکی ۲۸ هزار و ۹۳۰ تومان اعلام شد و یورو با ۸۶۰ تومان افزایش نسبت به روز دوشنبه با نرخ ۳۳ هزار و ۵۰۰ تومان معامله شد.
همچنین در سامانه سنا در روز معاملاتی گذشته (دوشنبه) هر یورو با قیمت میانگین ۳۲ هزار و ۲۸۸ تومان به فروش رسید و هر دلار نیز با قیمت میانگین ۲۷ هزار و ۶۳ تومان فروخته شد.
علاوه بر این، در سامانه نیما نیز در روز دوشنبه، حواله یورو با میانگین قیمت ۳۱ هزار و ۷۶۹ تومان به فروش رسید و برای حواله دلار نیز رقمی ثبت نشده است.
نرخ خرید و فروش دلار و یورو در صرافی‌های بانکی و بازار متشکل ارزی متغیر است و متناسب با نوسان بازار آزاد در طول روز چند بار تغییر می‌کند.
به گزارش درآمد نیوز و به نقل از ایرنا، این روزها بازار ارز روزهای ملتهبی را از سر گذرانده است، در مقطعی نرخ دلار تا سقف قیمتی ۳۲ هزار و ۱۰۰ تومان نیز افزایش یافت، اما در ۲۰ روز اخیر این روند افزایشی قیمت، شکسته شد و شاهد روند نزولی قیمت‌ها در بازار بودیم.  اما از هفتم آبان‌ماه دوباره نرخ دلار در صرافی‌های بانکی روند رو به رشد خود را شروع کرد.