شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار با کاهش ۳۷۴۷۰ واحدی معادل ۲.۷۳ درصد به رقم یک میلیون و ۳۳۶ هزار و ۵۸۶ واحد رسید. همچنین در فرابورس شاخص کل با افت ۲۰۵ واحدی به رقم ۱۶ هزار و ۴۷۰ واحد رسید.

به گزارش درآمد نیوز، امروز تالار شیشه‌ای در دومین روز کاری هفته (دوشنبه پنجم آبان ماه ۹۹)، همانند روزهای گذشته، بازهم شاهد روند نزولی شاخص‌های منتخب بود. به گونه ای که شاخص قیمت (وزنی-ارزشی)، با کاهش ۹۷۹۹ واحدی معادل ۲.۷۳ درصد به رقم ۳۴۹ هزار و ۵۶۳ واحد رسید. شاخص کل هم وزن نیز، با افت ۴۷۸۰ واحدی معادل ۲.۷۳ درصد، عدد ۳۸۴ هزار و ۳۴۱ واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص قیمت (هم وزن) نیز با کاهش ۳۱۳۱ واحدی به ۹۲۳ هزار و ۷۵۶ واحد رسید و شاخص بازار دوم نیز، با ۴۹۹۳۲ واحد کاهش همراه بود و عدد ۲ میلیون و ۹۱۳ هزار واحد را به نمایش گذاشت.
بر اساس این گزارش، در معاملات امروز، نمادهای معاملاتی فولاد، فملی، تاپیکو، شپنا، کگل، شتران و وبملت بیشترین تاثیر منفی را در ریزش امروز شاخص کل بورس داشتند و در مقابل نیز نمادهای معاملاتی پاکشو، فخوز، غزر، کدما و ختور، بیشترین تاثیر مثبت را در جلوگیری از کاهش بیشتر نماگر بورس داشتند.

با پایان فعالیت بازار سرمایه در سومین روز هفته، معامله‌گران بورس امروز ۶ هزار و ۸۷۲ میلیارد برگه بهادار و سهام را در قالب ۶۵۴ هزار و ۷۱۴ نوبت معامله و به ارزش ۶۰ هزار و ۸۷۲ میلیارد ریال داد و ستد کردند.
بر اساس این گزارش، امروز نماد معاملاتی غدام متعلق به خوراک‌ دام‌ پارس بیشترین افزایش قیمت را داشت و پس از آن نمادهای معاملاتی شسینا، ختور، کدما و خزر، بیشترین افزایش قیمت را به ثبت رساندند.
همچنبن نماد معاملاتی حتوکا متعلق به حمل‌ونقل‌توکا با بیشترین کاهش قیمت مواجه شد و در ادامه نمادهای کاما، وبشهر، وغدیر و سفارس، بیشترین کاهش قیمت را داشتند.
پُربیننده بازار امروز، کدام سهم بود؟
روند معاملات امروز نشان می دهد که نماد معاملاتی سیتا متعلق به سرمایه گذاری سیمان تامین به عنوان پربیننده ترین نماد بورسی معرفی شد و پس از آن، نمادهای معاملاتی خودرو، فولاد، غزر، فملی و امین، به عنوان نمادهای پرتراکنش بازار به ثبت رسیدند.
بیشترین عرضه و تقاضا  در کدام نمادها بود؟
بر اساس این گزارش، نمادهای معاملاتی پارند، خودرو، ولپارس، غزر، امین یکم و  کاوه با بیشترین تقاضا روبرو شدند و در مقابل نیز نمادهای معاملاتی شپنا، وملی، شبندر، حکشتی و خگستر با بیشترین حجم عرضه مواجه شدند.
نوسان نماگر صنایع
شاخص های صنعت امروز نیز همانند هفته گذشته، با کاهش مواجه شدند. به گونه ای که شاخص صنایع فلزات اساسی، ذغال سنگ، فراورده نفتی، تامین آب، برق، گاز، حمل و نقل و فنی مهندسی، با روند نزولی به کار خود پایان دادند.