بانک‌پاسارگاد در اقدامی دیگر در راستای ارتقا خدمات بانکی به هم‌وطنان عزیز استان البرز، صندوق امانات شعبه آزادی رجائی شهر کرج را افتتاح کرد.

 به گزارش درآمد نیوز و به نقل از روابط عمومی بانک پاسارگاد، صندوق امانات بانک مکانی امن و مطمئن در بانک جهت حفظ و نگهداری از اسناد، اموال و اشیاء گران‌بها و مجهز به سیستم‌های مدرن ایمنی و حفاظتی است که مشتریان می‌توانند با اجاره این صندوق‌ها هرگونه اسناد و مدارک و اشیاء با ارزش خود را با خاطری آسوده در این مکان نگهداری نمایند.

به‌ منظور رفاه حال سپرده‌گذاران بانک پاسارگاد در استان البرز و تامین امنیت و آسودگی خاطر آن‌ها، صندوق امانات شعبه آزادی رجائی شهر کرج راه‌اندازی و آماده ارائه خدمات به متقاضیان می‌باشد. براین‌اساس، مشتریان حائز شرایط، می‌توانند اشیاء گران‌بها، اسناد و … را در این صندوق‌ها به امانت بگذارند.

گفتنی است، بدین ترتیب شعبه‌های مجهز به صندوق امانات بانک به شهرهای تهران، تبریز، اردبیل، مشهد، شیراز، رشت، ساری، کرمان، اهواز، دزفول، قشم، شهرکرد و کرج ارتقا پیدا کرد. هم‌میهنان گرامی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت بانک پاسارگاد به نشانی www.bpi.ir مراجعه کرده و یا با مرکز اطلاع‌رسانی بانک‌پاسارگاد به شماره ۸۲۸۹۰ تماس حاصل فرمایند.