وزیر صنعت، معدن و تجارت در پایان سفر یک روزه خود به استان البرز، طرح توسعه شرکت مهندسی و ساخت بویلر و تجهیزات مپنا را افتتاح کرد.

به گزارش درآمد نیوز و به نقل از شاتا، علیرضا رزم‌حسینی در آخرین برنامه سفر خود به استان البرز ضمن افتتاح طرح توسعه شرکت مهندسی و ساخت بویلر و تجهیزات مپنا، از نزدیک در جریان روند فعالیت این واحد تولیدی و همچنین ظرفیت‌ها، مشکلات و نیازهای آن قرار گرفت.

شرکت مهندسی و ساخت بویلر و تجهیزات مپنا در زمینی به مساحت بیش از ۶۹ هزار متر مربع با زیربنای ۴۹ هزار و ۶۱۱ متر مربع راه‌اندازی شده است و با تولید مخازن فلزی تحت فشار کروی (به جز مخازن مواد غذایی)، دیگ (بویلر) بخار اشباع واتر تیوب با تولید بخار بیش از ۴۵ تُن بر ساعت، یکی از واحد‌های تولیدی مهم در شهرستان ساوجبلاغ استان البرز می‌باشد می‌باشد.

شایان ذکر است در حال حاضر ۹۵۲ نفر در این واحد تولیدی مشغول فعالیت هستند و میزان سرمایه ثابت این شرکت رقمی بالغ بر ۲۷۶۰ هزار میلیارد ریال و سرمایه در گردش آن بیش از ۲۳۱۳ هزار میلیارد ریال برآورد شده است.

گفتنی است وزیر صنعت، معدن و تجارت در سفر یک روزه خود به استان البرز ضمن بازدید از واحدهای تولیدی مختلف، افتتاح طرح‌های مختلف تولیدی، با حضور در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی این استان قرار گرفت و دستورات لازم را جهت رفع و پیگیری مسائل مربوطه صادر کرد.

همچنین انعقاد تفاهم‌نامه احیاء مسئولیت‌های اجتماعی با گروه صنعتی زر ماکارون از دیگر دستاوردهای مهم سفر وزیر صمت به استان البرز بود