با حضور مدیر شعب و استان های بیمه تعاون، مدیر شعبه البرز این شرکت معارفه شد.

به گزارش درآمد نیوز به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون «سعید امان اله زاده افشار» به عنوان مدیر جدید شعبه البرز این شرکت منصوب شد.
«امان اله زاده افشار» دانش آموخته کارشناسی مهندسی برق الکترونیک و نیز کارشناسی مدیریت بیمه بوده و از سال ۱۳۸۵ با حضور در شرکت بیمه سامان، فعالیت خود در صنعت بیمه را آغاز کرده و مراتب تجربه خود را در شرکت های بیمه «معلم» و «حکمت صبا» ادامه داده است.
او مطرح می کند که شعبه تحت مدیریت او هم اکنون دارای ۲۴ نماینده بوده که بناست با آنها جلسات انگیزشی برگزار کرده و کارگزاران استان را نیز با برگزاری جلساتی به فعالیت هرچه بیشتر ترغیب کند.
مدیر شعبه البرز بیمه تعاون بیان می کند که با توجه به همکاران توانمند فعال در شعبه، پورتفوی امسال را محقق کرده و نیز بنا دارد تا در مسیر توسعه کیفی و ارتقاء سازمانی همکاران خود نیز اقداماتی انجام دهد تا آنها رویکرد فرسایشی نداشته و نیز به آنها ثابت شود که از زحماتشان قدردانی می شود.

«امان اله زاده افشار» تأکید می کند که در حوزه مشتریان نیز بنا دارد تا با انجام نظرسنجی به علل نارضایتی ها پی برده و در مسیر ترمیم آن گام هایی بردارد که به توسعه رضایت هرچه بیشتر آنها منجر شود.

شایان ذکر است که تا پیش از این «مسعود مجیدی» به عنوان مدیر شعبه استان البرز بیمه تعاون مشغول به خدمت بوده است.