تفاهم نامه میان بانک توسعه تعاون و آرمان مهر رضوی با حضور مدیران عامل طرفین منعقد گردید.

تفاهم نامه میان بانک توسعه تعاون و آرمان مهر رضوی با حضور مدیران عامل طرفین منعقد گردید.

محمد شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون ضمن تبریک ایام ماه مبارک رمضان اظهار داشت: دولت خدمتگزار و رییس جمهور محترم رهنمودها و برنامه های متنوعی برای بخش مسکن کشور در نظر گرفته اند و تکالیفی نیز برعهده بانک ها است، تامین مسکن نیز از مباحث مهم اقتصادی کشور در اسناد و قوانین توسعه ای بوده است.
وی افزود: ایده ای که از سوی طرفین برای اجرای تفاهم نامه در نظر گرفته شده ایده ای خوب است که این قابلیت وجود دارد تا این ایده خوب توسط افراد خوب با همکاری طرفین به نتایج ارزشمندی نائل شود. رویکردی که در تفاهم نامه وجود دارد پیشبرد فرآیند در قالب تعاون است، این تفاهم نامه به منظور تامین سرمایه های خرد مردمی جهت پیشبرد اهداف دولت در بخش مسکن به اجرا در می‌آید. همچنین از بستر و امکانات بانکئداری دیجیتال نیز برای پیشبرد تفاهم نامه استفاده می شود، در واقع هر سه وجه« تعاونی بودن و بخش مسکن و نیز بانکداری دیجیتال» با ماموریت ها و رسالت و اهداف راهبردی بانک توسعه تعاون مطابقت دارد.
شیخ حسینی گفت: مدیر امور اعتباری، مدیران ستادی و رییس شعبه مستقل مرکزی در روند اجرایی این تفاهم نامه حضور دارند و تیم مدیریتی بانک در تلاش است تا با اجرای مناسب تفاهم نامه بخش مهمی از رسالت بانک در بخش را محقق کند.
سید باقر فتاحی رییس هیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت: حضور موثر در این تفاهم نامه افتخاری برای بانک است، طی نشستی که با مدیران و همکاران آرمان مهر رضوی داشتیم مراحل اجرایی و پلتفرم مورد بررسی قرار گرفت، در این تفاهم نامه کارکرد تعاون و ابزارهای نوین بخش مسکن نیز قابل اجرا است، دو مجموعه می توانند از طریق پلتفرم خدمات و سرویس هایی را برای مشتریان خود ارائه دهند.
حجت الاسلام و المسلمین سعیدی مدیر عامل موسسه آرمان مهر رضوی در این جلسه با ارائه پیشینه ای از فعالیت های موسسه در زمینه های اقتصادی و اجتماعی گفت: هدف این است تا دولت و نظام را در پیشبرد اهداف مهم اقتصادی به ویژه مسکن یاری دهیم. تجهیز منابع خرد مردمی می تواند منجر به راه اندازی طرحهای مهم دولت در حوزه مسکن باشد و همچنین سود مناسبی را برای افرادی فراهم می آورد که هم اکنون توانمندی خرید کامل مسکن را ندارند اما تمایل دارند با سرمایه گذاری در این حوزه در آینده ای نزدیک، با حفظ ارزش پولشان، امیدی بیشتر برای خرید مسکن داشته باشند.
در این جلسه نادر حسن پور مشاور مدیر عامل بانک توسعه تعاون نیز مطالبی را مطرح نمود، حسین سرین رییس اداره کل مشتریان و توسعه بازار بانک و میرلوحی از مدیران آرمان مهر رضوی حضور داشتند.