مدیر اداره نظارت بر نظام‌های پرداخت بانک مرکزی با اشاره به خدمات ارائه شده از سوی بانک شهر در حوزه های مختلف بانکی و استقبال اقشار مختلف از سرویس های این بانک، گفت: بانک شهر درک درستی از نیازهای شهروندان در حوزه بانکداری الکترونیک دارد.

به گزارش درآمد نیوز  به نقل از روابط عمومی بانک شهر ، محمدرضا مانی‌یکتا با حضور درغرفه بانک شهر در دهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی و بازدید از آخرین دستاوردهای این بانک، گفت: امروزه شبکه بانکی کشور دارد دوره گذار کامل از بانکداری سنتی به بانکداری دیجیتال را تجربه می‌کند.
مانی یکتا افزود: در این دوره موضوعی که حائز اهیمیت می باشد، این است که اگر هم راستا با نیازمندی های شکل گرفته؛ توانمندی‌های خود را گسترش ندهیم از فضای بازار و ارائه خدمت عقب خواهیم افتاد.
وی با بیان اینکه خوشبختانه بانک شهر به درستی توانسته است نیازهای شهروندان را در حوزه بانکداری دیجیتال شناسایی کند، عنوان کرد: این بانک از نظر الزامات بانک مرکزی و توجه به دستورالعمل ها و ضوابط ابلاغی در این حوزه نیز جزو بانک های پیشرو است.
مدیر اداره نظارت بر نظام‌های پرداخت بانک مرکزی ادامه داد: بانک شهر به عنوان یک بانکی که سرمایه اجتماعی عظیمی دارد انتظارات از او بسیار زیاد است. بانکی که توانسته رضایتمندی شهروندان را در ارائه خدمات به آنان کسب کرده و محبوبیت خود را روز به روز افزایش دهد قطعا می بایست بیش از پیش خدمات متمایزتری را ارائه دهد.
مانی یکتا گفت: با توجه به ارتباط گسترده‌ای که بانک شهر با شهرداری‌ها دارد، فضاهای ارائه خدمت بسیار حساسی را در اختیار گرفته است که امیدواریم بتواند در آینده نزدیک اخباری خوش از دستاوردهای آن در شبکه بانکی شاهد باشیم.