جلسه معارفه دبیران و انتخابات انجمن اولیا مربیان سما ۴ با حضور مدیریت، کادر آموزشی، اولیای دانش آموزان سما چهار روز پنج شنبه ۱۳ مهر  ۱۴۰۲برگزار شد.

به گزارش درآمد نیوز – آذین؛ جلسه معارفه دبیران و انتخابات انجمن اولیا مربیان سما ۴ با حضور مدیریت، کادر آموزشی، اولیای دانش آموزان سما چهار روز پنج شنبه ۱۳ مهر  ۱۴۰۲برگزار شد.

آقای شریف زاده مدیر مدرسه سما ۴ با ارایه گزارش از عملکرد سال تحصیلی گذشته گفت:  در سال تحصیلی گذشته مدرسه عملکرد بسیار خوبی در رقابتهای علمی، ورزشی و فرهنگی منطقه ۵ تهران و استان تهران  داشته است.

وی گفت: تمامی این تلاشها حاصل عزم جدی معلمان، دانش آموزان و اولیای آنها است. امیدوارم در سال تحصیلی جدید با برنامه ریزی منسجم تری، شاهد موفقیت‌های بیشتر دانش آموزان در رقابت های استانی و کشوری باشیم.

وی در ادامه سخنرانی در جمع اولیا و مربیان گفت: دبیرستان سما چهار تهران مختص دوره اول دبیرستان است و دانش آموزان در این مقطع تحصیلی، سن ورود به بلوغ سنی را تجربه می‌کنند.‌ این مقطع تحصیلی  برای دانش آموزان از لحاظ عاطفی و روحی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. برای سال تحصیلی جاری تمرکز ویژه ای برای آسیب شناسی، روابط  دانش آموزان با اولیا و مربیان داریم. لذا در سال تحصیلی جدید با دعوت از روانشناسان خبره برای برطرف نمودن مشکلات دانش آموزان استفاده خواهیم کرد.

وی در پایان گفت: مهمترین درخواست ما از اولیا ارتباط بیشتر با مدرسه و تبادل اطلاعات از وضعیت علمی و اجتماعی دانش آموزان با مربیان مدرسه است.

گفتنی است کلیه مربیان آموزشی نسبت تشریح برنامه آموزشی خود برای سال تحصیلی جدید پرداختند و در پایان انتخابات انجمن اولیا و مربیان مدرسه برگزار شد.