شانزدهمین جلسه شورای مدیران پتروشیمی امیرکبیر، با حضور اعضای هیات مدیره و مدیران، در جوار بارگاه ملکوتی امام رئوف حضرت علی‌ابن‌موسی‌الرضا‌(ع) برگزار گردید.

به گزارش درآمد نیوز این جلسه با هدف برکت بخشیدن به تصمیمات این شورا، بررسی مسائل و موضوعات شرکت و همچنین قدردانی از تلاش های بی‌وقفه مدیران و به نمایندگی از کلیه همکاران در یکی از سالن‌های جلسات حرم رضوی برگزار شد.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی امیرکبیر در ابتدای جلسه ضمن محکومیت اقدامات جنایت‌بار رژیم صهیونیستی اظهار داشت: در این روزها، جهان شاهد ذات خبیث رژیم کودک‌کش صهیونیستی در قتل عام انسان‌های بی‌گناه است و سکوت و انفعال دولت‌های غربی و جوامع بین‌المللی، باعث ادامه نسل‌کشی و پاک‌سازی قومیتی در نوار غزه شده است.

دکتر سعید صادقی در ادامه با توجه به در پیش بودن ایام فاطمیه گفت: در جهت پیشبرد راهبردهای کلان و و تلاش برای رضایتمندی هر چه بیشتر سهامداران و سایر ذینفعان، با توسل به حضرت فاطمه‌زهرا سلام‌الله علیها در این مسیر گام بر میداریم و با قدرت، به دنبال محقق شدن اهداف پیش‌رو هستیم.

صادقی افزود: در ادامه روند روبه رشد پتروشیمی امیرکبیر، شاهد سوددهی بالاتر نسبت به مدت مشابه سال گذشته هستیم که در آینده میزان دقیق این جهش اطلاع رسانی خواهد شد.

سپس دبیر جلسه به تشریح مسائل و موضوعات شرکت پرداخت و با نظر اعضای هیات مدیره و مدیران، تصمیماتی در خصوص حل مسائل و موضوعات پیش رو گرفته شد.

در انتها پس از اقامه نماز جماعت در حرم مطهر، صلوات خاصه امام رضا علیه السلام توسط یکی از مداحان اهل بیت قرائت گردید.

شرکت پتروشیمی امیرکبیر به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان پلی اتیلن در ایران به شمار می‌رود مجتمع تولیدی آن در سایت چهار منطقه ویژه پتروشیمی و در استان خوزستان واقع شده است.