به گزارش درآمد نیوز  به نقل از روابط عمومی بانک دی، در این مراسم «سردار محمد کریم‌پور» از همرزمان سردار شهید سلیمانی با بیان این که آن شهید بزرگوار، همواره خود را در غصه ها و مشکلات دیگران شریک می دانست، گفت: سردار سلیمانی فردی شجاع، مدیر و با تدبیر بود و هیچ ترسی به […]

به گزارش درآمد نیوز  به نقل از روابط عمومی بانک دی، در این مراسم «سردار محمد کریم‌پور» از همرزمان سردار شهید سلیمانی با بیان این که آن شهید بزرگوار، همواره خود را در غصه ها و مشکلات دیگران شریک می دانست، گفت: سردار سلیمانی فردی شجاع، مدیر و با تدبیر بود و هیچ ترسی به دلش راه نمی داد، چرا که به خدا توکل داشت و خود را مطیع محض ولایت می دانست.

سردار کریم‌پور با بیان این که حتی دشمنان به شجاعت و توانایی های سردار سلیمانی غبطه می خوردند، اظهار کرد: او هرگز به دنبال جایگاه و مقام نبود.

در این جلسه، علیرضا قیطاسی، سرپرست بانک دی نیز با تجلیل از مقام شامخ و والای سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، وی را اسطوره مثال زدنی عرصه مقاومت، ظلم ستیزی توصیف کرد.

قیطاسی با اشاره به نگاه ویژه سردار سلیمانی به فرزندان و خانواده معزز شهدا گفت: تکریم خانواده معزز شهدا درس بزرگی است که از امثال شهید سلیمانی باید آموخت و کارکنان بانک دی نیز به صورت ویژه باید تکریم و خدمت رسانی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران را در اولویت امور خود قرار دهند.

وی در پایان با اشاره به این که بخش قابل توجهی از سهامداران، مشتریان و کارکنان بانک دی را خانواده معظم ایثارگران تشکیل می دهند به ارائه گزارشی از عملکرد بانک دی در ارائه خدمات به جامعه معزز ایثارگری پرداخت.

در پایان این مراسم، اعضای هیئت مدیره بانک دی، تابلوی یادبود سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را امضا کردند.