همزمان با هفته وحدت ۹۰ امین شعبه بیمه پاسارگاد در تربت جام افتتاح شد.

به گزارش درآمد نیوز جدیدترین شعبه بیمه پاسارگاد در تربت جام با حضور علی خلیل زاده مدیر منطقه دو بیمه پاسارگاد و با حضور مسئولان و اصناف منطقه رسما افتتاح شد.

علی خلیل زاده ضمن خیر مقدم به مدعوین و تبریک ایام هفته وحدت بیمه را یکی از بهترین مکانیزم های جبران خسارت برشمرد وگفت: بیمه یک تعاونی است که اعضا به کمک هم خسارت افرادی که عضو هستند را جبران می کنند. با این تفاوت که به صورت فنی و حرفه ای برای اعضاء سهم ریسک تعریف شده و هر عضو به نسبت ریسکی که ایجاد می کند حق بیمه کمتر و یا بیشتری را می پردازد و ریسک های تعریف شده طی قراردادی با شرایط روشن و شفاف مابین بیمه گذار و بیمه گر منعقد می شود.

خلیل زاده در ادامه اظهار داشت : شرکت بیمه پاسارگاد با اعتقاد به اصل حاکمیت شرکتی و رعایت امانت داری و انصاف تلاش می کند حقوق ذی نفعان از جمله سهامداران، مشتریان و کارکنان خود را به نحو احسن رعایت کرده و دسترسی آحاد جامعه را با توسعه شعب و زیر ساخت های فنی خود به بهترین شکل ممکن برای برخوداری از خدمات با کیفیت بیمه ای افزایش دهد.

در حال حاضر گستره بیمه پاسارگاد در کشور شامل ۱۵ منطقه استانی، ۹۰ شعبه تملیکی با قریب به ۳۰۰۰۰ نماینده عمومی و عمر و ۳۵ شرکت نمایندگی است تا به عنوان بزرگترین شرکت بیمه خصوصی کشور با خدمات گسترده و متنوع سهم چشمگیری را در مدیریت ریسک کشور داشته باشد.

جدیدترین شعبه بیمه پاسارگاد در شهرستان تربت جام به نشانی خیابان المهدی- نبش المهدی ۷ افتتاح و آماده خدمت رسانی به بیمه گذاران شد.

  • نویسنده : علی کارخانه