نماینده مردم تهران در مجلس گفت: با وجود پرداخت اصل و سود اوراق فروخته شده در دولت قبل توسط دولت سیزدهم، ما امروز شاهد ثبات نسبی قیمت‌ها و کنترل تورم در بازار در یک سالگی دولت سیزدهم هستیم.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: با وجود پرداخت اصل و سود اوراق فروخته شده در دولت قبل توسط دولت سیزدهم، ما امروز شاهد ثبات نسبی قیمت‌ها و کنترل تورم در بازار در یک سالگی دولت سیزدهم هستیم.

زهره سادات لاجوردی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با  درآمد نیوز ، با اشاره به کارنامه عملکرد دولت سیزدهم در یک سال گذشته گفت: دولت سیزدهم در شرایطی امور اجرایی کشور را به دست گرفت که کشور از یک‌سو درگیر بیماری کرونا بود و از سوی دیگر ما شاهد تورم شدید در بازار بودیم.

وی افزود: در بحث بیماری کرونا با جدیت و مجاهدت دولت سیزدهم و واکسیناسیون گسترده مشاهده مهار و کنترل این بیماری در کشور و بازگشت آرامش به جامعه بودیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در حوزه اقتصادی و قیمت کالا‌ها در بازار، امروز و پس از گذشت یک سال از عمر دولت به ثبات نسبی قیمت کالا‌ها در بازار رسیده‌ایم و دیگر با جهش قیمت‌ها مواجه نیستیم.

لاجوردی خاطرنشان کرد: ثبات نسبی قیمت‌ها به معنای ارزان شدن آن‌ها نیست بلکه جلوی جهش قیمت کالا‌ها در بازار گرفته شده که این مسئله نتیجه مجاهدت و پیگیری دولت سیزدهم است.

وی افزود: در حوزه روابط خارجی دولت آقای رئیسی گسترش روابط با کشور‌های مختلف و از جمله کشور‌های منطقه را در دستور کار خود قرار داده که این گسترش روابط باعث افزایش روابط تجاری و بازرگانی ما در یک سال گذشته نیز شده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: عضویت در شانگ‌های و بریکس از دیگر کار‌های مهم دولت آقای رئیسی است چه اهمیت زیادی به ویژه از نظر اقتصادی برای کشور ما دارد و دستاورد‌های بزرگی را در ادامه راه برایمان به همراه خواهد داشت.

لاجوردی خاطرنشان کرد: سفر‌های استانی که دیگر از کار‌های مهم دولت سیزدهم بود که رئیس دولت و اعضای کابینه در یک سال گذشته به تمام استان‌های کشور سفر کردند و مصوبات خوبی را برای رفع مشکلات مردم نیز داشتند که امیدواریم این مصوبات هرچه سریع‌تر اجرایی شوند تا مردم ثمرات آن را مشاهده کنند.