بمناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار، علی فائقی دبیر شورای هماهنگی مبارزه باموادمخدر کیش این روز را به طلایه داران عرصه اطلاع رسانی و خبر تبریک گفت.

بمناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار، علی فائقی دبیر شورای هماهنگی مبارزه باموادمخدر کیش این روز را به طلایه داران عرصه اطلاع رسانی و خبر تبریک گفت.

به گزارش درآمد نیوز و به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی مبارزه باموادمخدر کیش، متن تبریک علی فائقی به این شرح است:

(( ن والقلم و ما یسطرون ))
سوگند به قلم و آنچه می نویسد

هفدهم مردادماه که مصادف با سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار نامگذاری شده است؛ یادآور حماسه آفرینی‌های آنهایی است که بقای حقیقت را به بقای خود ترجیح دادند و با ایثار جان به شرافت این حرفه مقدس اعتباری فزون‌تر بخشیده و به سوگندشان به قلم و قداست آن تا انتها وفادار ماندند.
بدون شک، دست یابی به قله‌های پیشرفت، سربلندی و سعادت کشور، تلاش در جهت جامعه ای سالم و عاری از هرگونه آسیب و ناهنجاری، مراقبت از منافع ملی و مصالح مردم و نیز آرمان‌های ارزشمند انقلاب اسلامی ایران جز با حق‌جویی، صدق و مجاهدت در عرصه آگاهی ممکن نمی‌شود.
حضور اصحاب رسانه در عرصه‌های مختلف خبر رسانی و انعکاس صحیح و به موقع اخبار و اطلاعات گوناگون، نقش بسزایی در سطح آگاهی و رشد فرهنگ عمومی و تخصصی جامعه ایفاء خواهدکرد.
آری امروز خبرنگاران و قلم نگاران، قاصدان و بذرافشانان صداقت و صراحت اند که واژگان را هنرمندانه کاشته و درخت امید را به بار می نشانند.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اصحاب رسانه به ویژه شهید محمود صارمی و تبریک این روز به همه خبرنگاران، عکاسان، اصحاب رسانه و خانواده بزرگ مطبوعات و فعالان عرصه اطلاع رسانی در جزیره زیبای کیش ، از توجه و اهتمام ویژه اصحاب رسانه در انعکاس اخبار و اطلاع‌رسانی فعالیت‌ها و خدمات شورای هماهنگی مبارزه باموادمخدر کیش، بویژه در بحث آگاهسازی و انتشار پیام های پیشگیری از اعتیاد ‌تشکر و قدردانی نموده، از درگاه خداوند متعال برای همگان سلامتی و توفیق روز افزون مسئلت می نمایم.

علی فائقی

دبیر شورای هماهنگی مبارزه بامواد مخدر کیش